30 новембар 2009



За ову недељу сам вам припремио ребусе у стрипу па вам за почетак приказујем антологијски ребус Тончија Кулића објављен у сарајевском Орбису 1990. године. Хтео бих да напомен још нешто у вези самог аутора, наиме, Тончи је почео као илустратор ребуса у Орбису и врло брзо се појавио и као аутор. Имао је доста изузетних ребуса, а овај му је врхунац. Ако неко има сачуване старе бројеве Орбиса нека ми пошаље скениране стране с ребусима и ја ћу врло радо објавити, јер је Тончи био и изузетан илустратор.
Само још једна напомена уз овај ребус, решење је наравно на ијекавици.

7 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Rebusi situacija i rebusi u stripu su podvrste u kojima se najviše uživa. Čestitke za novo ruho bloga. Slučajno znam rešenje ovog rebusa i verujem da ga sam ne bih rešio.

ero је рекао...

Interesantno će vam biti da saznate sledeće:
1. Originalni crtež ovog rebusa stajao mi je na zidu iznad mog radnog stola dok sam radio u "Orbisu". To pokazuje moje mišljenje o rebusu.
2. Ime autora rebusa je Tonći (on je tvrdio da je on jedini Tonći na svijetu).

ero је рекао...

Što se tiče "Orbisa" ja imam sačuvano samo nekoliko brojeva. Ostalo mi je sve propalo u ratnom vihoru.

Бранислав Никић је рекао...

Slavko šalji odmah rebuse iz tih brojeva.

Анониман је рекао...

Ново рухо сајта је боље од старог. Лепо је приказати све врсте ребуса. Но, било би добро иницирати прикупљање најбољих примера за представљање врсте у Лексикону енигматских назива који треба да се изда. Исто тако треба описати све, ама баш све могуће врсте ребуса. Размислите колико их има!
ПесНик

ero је рекао...

Ne mogu odmah slati rebuse
a. nemam skener pa ću morati negdje da skeniram, npr. u firmi.
b. Ovih dan nemam vremena za to, ali imaću, nadam se, za nekoliko dana.
c. molim te, za nekoliko dana (4-5) podsjeti me mailom da očekuješ rebuse.

Анониман је рекао...

Obratite paznju na osmu sliku. Ko je na slici i sta radi!