27 март 2017

Još nije kasno da se uključite u takmičenje koje je spremio Jovan Novaković, jer traje do večeras u 22,00. Ja sam danas rešavao i moram priznati da su zadaci jako zanimljivi. Ima rebusa, anagrama, magičnih likova, sudokua i još po nešto. Evo još jednom njegove objave:



TAKMIČENJE U REŠAVANJU ENIGMATSKIH ZADATAKA NA SAJTU JOVANA NOVAKOVIĆA

Prolećni miks


Osnovne informacije možete naći OVDE, a detaljnija uputstva pogledajte na linku instrukcije. Objavljena je i lista sa vrstom zadataka i bodovima.

Takmičenje traje 3 dana (od 25.3.-27.3.2017), a vreme za rešavanje zadataka je 120 min. u terminu koji učesnik sam odabere.


2 коментара:

Бранислав Никић је рекао...

Hteo bih da pohvalim Jovana za odlične zagonetke koje nam je pripremio, kao i da čestitam Iliji Đurkoviću za osvojeno prvo mesto. Ja sam više nego zadovoljan svojim drugim mestom, jer sam, kao i Ilija, rešio sve zadatke, samo što je Iliji trebalo kraće vreme za rešavanje od mene.

Svetlana је рекао...

Ja sam vam već čestitala ranije na Jovanovom forumu, ali mogu ponovo i ovde. :)