31 март 2017


13 коментара:

Бранислав Никић је рекао...

Za one koji ne prate savremene crtane filmove, ovo su likovi iz crtanog filma ''Minions''.

IlijaO је рекао...

Da- Gru i Malci!

Бранислав Никић је рекао...

Da Ilija, treba još nešto zapaziti, neka dva slova treba da zamene mesta i eto rešenja!

Svetlana је рекао...

Do rešenja sam stigla na osnovu naslova, a onda kada sam pogledala sliku, reakcija mi je bila: "Vidi, stvarno." Tako da dooobro pogledajte sliku, a pri tome imajte na umu da je položaj zvezdice jako važan. :D

Бранислав Никић је рекао...

Da podsetim, ako to zbunjuje rešavače, da se kod spunerističkog rebusa mogu zameniti bilo kaja dva slova, nije obavezno da iz svakog pojma bude po jedno slovo. Postavka je: 3, 4, 5

Svetlana је рекао...

Ne verujem Bane da to zbunjuje, pre će biti da ni drugi ne primećuju ono što ni ja nisam videla. A baš sam se trudila da "zapazim" nešto posle tvog prvog komentara. Čak sam i one oznake na pantalonama proučavala, ali sve džabe. :)

Milan Žarkovački је рекао...

Čak sam i ja rešio.

Svetlana је рекао...

Upiši onda rešenje. Ja nisam htela odmah, da ostavim vremena drugima, ali sada je već dosta vremena prošlo.

Bud је рекао...

Grubi Somalci

(kad već nitko neće)

Bud је рекао...

Mene zanima mišljenje o nečem drugom. Bane je rekao da se kod spunerističkog rebusa trebaju zamijeniti 2 slova (što stoji), a da nije nužno da budu iz različitih riječi. Meni je to OK, ali znam da neki ne razmišljaju tako.

Svojevremeno sam dao prijedlog Milanu (Sečujskom) da jedan svoj rebus "poboljša" i pretvori ga u spuneristički, ali je bila riječ o izmjeni slova unutar iste riječi (kao i ovdje), što je potaknulo raspravu što je spuneristički rebus i da li slova koja mijenjaju mjesta moraju biti iz različitih riječi???

Milan Žarkovački је рекао...

Prošle godine je na ovom blogu bila diskusija na tu temu povodom rebusa drugog Milana, tj. mog: http://rebusi.blogspot.rs/2016/02/blog-post_11.html

Bud је рекао...

Hvala Milane na diskusiji (nisam je tada vidio), ali bojim se da nema nikakvog konkretnog zaključka!

Milan Žarkovački је рекао...

Dejan je tamo napisao nešto što bismo mogli smatrati zaključkom; a to je da nema (strogih) pravila koja dva slova menjaju mesta, ali da treba izbegavati onakve spunerizme (kao tamo), tj. one gde su ta slova u istoj reči. Jedino što nije izričito rečeno jeste da li se misli na reči fraze ili rešenja. Ovde su mesta zamenila slova u istoj reči fraze ali u različitim rečima rešenja.