15 фебруар 2024

5 коментара:

IlijaO је рекао...

SKUPINA MAŠKARICA ( s kupinama škarica )

Č. Jelić је рекао...

Mnogo bi efektniji bio prikaz sa (Sinišom) Škaricom koji u rukama drži kupine.

Анониман је рекао...

Evo,Boris me obavijestio da u subotu ovaj rebus izlazi u Kvizorami,ja sam već bio mislio da možda neće izaći jer su maškare prošle pa sam ga dao i Banetu.
Tamo je Ćos napravio upravo taj prikaz sa Sinišom Škaricom,pa smo iskoristili mogućnost da rebus prikažemo na oba načina. Dinko

Бранислав Никић је рекао...

Verovatno da bi ta verzija sa Sinišom Škaricom bila efektnija, ali se meni ova verzija više svidela, jer se može predstaviti bez korišćenja ličnosti. Ja nisam znao za tog kompozitora (kasnije sam pročitao njegovu biografiju), pa je meni ova verzija bila bolja.
Sve u svemu još jedan odličan Dinkov rebus.

Анониман је рекао...

Hvala,Bane. Dinko