11 фебруар 2024

13 коментара:

Božo је рекао...

Zahvalan sam svima koji su odvojili vreme i uzeli učešće,te ste Gojku Banetu i meni pokazali da smo vam bar malo učinili ovo veče zanimljivim.
Lepo je ponovo videti Svetlanu sa nama.
Ilija Đurković je izgleda u foto finišu opet pokazao majstorstvo.Svaka čast.
Čestitam svima.

Анониман је рекао...

Čestitke svima,i autorima i rješavačima...ja sam nažalost baš jučer bio zauzet i uspio sam odvojiti samo nekih 15 minuta za rješavanje,riješio sam 5 rebusa ispravno i jedan pogrešno.
Rebusi su odlični,ali sad kad vidim rješenja shvaćam da ne bih baš puno riješio i da sam imao više vremena,jer su u postavama bile osobe koje ne poznam i bilo je puno srpskih izraza koje ja ne znam.
Onda npr Catherine Zeta Jones je kod nas Zeta,nikad mi ne bi palo na pamet da je Zita,ni Cher Šer,možda Čer...
No dobro, nešto sam naučio,lijepi pozdrav i čitamo se ovdje i dalje.
Dinko

Slavko Bovan је рекао...

Hvala organizatoru i autorima na dobroj zabavi. Sinoć sam imao više slobodnog vremena nego obično, pa sam se mogao igrati. Doduše, ne bih odgonetnuo sve da mi Luka (Bovan) nije pomagao. Sve vrijeme se vrtio oko mene.

Ne bih se složio s Dinkom da je bilo nepoznatih izraza i imena. Autori su kod takvih situacija (npr Tomanija Đuričko) vrlo duhovito pomogli. 19 rebusa sam brzo odgonetnuo, ali me broj 19. prilično namučio jer sam (pogrešno) pokušavao da otkrijem koje je jelo na slici. Na tom rebusu sam se zadržao koliko sam odgonetao sve ostale zajedno, a na kraju se on sam raspetljao :)

Анониман је рекао...

Slavko,nisam napisao da je bilo nepoznatih izraza i imena za vas,nego za mene.
Ti u Kikindi naravno to sve znaš,ali ne i ja u Zagrebu...a neke stvari možda i jesu općepoznate,ali nisu poznate meni.
Ja govorim samo u svoje ime.
No dobro, nešto smo i naučili za ubuduće,lijepi pozdrav ć.
Dinko

Бранислав Никић је рекао...

Kad smo već kod Tomanije Đuričko, nisam znao da je ona baka glumca Nikole Đuričkog. Na Vikipediji piše da je glumila u dosta filmova i serija, ali kao epizodna glumica.

Svetlana је рекао...

Evo jednog padobranca - Već duže vreme ne zalazim na vaše blogove, tako da sam za takmičenje saznala putem Banetovog e-maila. Pošto mi se sve poklopilo da mogu da učestvujem, učinila sam to i tako se nakratko podsetila starih dobrih enigmatskih dana. Hvala vam Božo, Gojko i Bane na tome.

Анониман је рекао...

Zahvaljujem organizatorima na još jednoj rješavačkomj uživanciji. Čestitam Iliji na pobjedi, ja za devet minuta ne stignem ni upisati rješenja.
Petnaestak rebusa sam riješio vrlo brzo, za nekih pola sata, a onda sam se malo pomučio. Imao sam dilemu kod rebusa Sandu čeka more ili .... čeka Pija i odlučih se za Piju (bilo mi je logičnije KAPIJA jer je na slici, nego KAMORA jer to, neuobičajeno za rebuse, piše na sandučiću. Možda je trebalo poslati oba rješenja. Onaj s paorom je bio pretežak nama sa zapada. Ja sam vrtio Lalu i skoro prolupao.
Kad malo pogledam tablicu, vidim da sam ja prvi u Hrvatskoj, a Slavko tek drugi u Vojvodini.
Hvala Gojku i Boži. Nadam se da ću ih vidjeti u Istri, ručak u petak se sprema.
Pozdrav svima, Pero

Slavko Bovan је рекао...

Pero, ovakav pristup komentarisanju mi baš odgovara.
Da, Slavko je drugi u Vojvodini, ali prvi u Banatu.
Prvi sam i u ulici Pere Segedinca (Branko Ljuboja mi je komšija, ali nije stigao da pošalje rješenja, pa sam postao šampion ulice).

Paor mi je pao na pamet jer je nedavno bilo nešto slično. Možda je vama sa zapada bilo teško da prepoznate paora, ali mi sa istoka se ne bunimo što je na slici teško prepoznatljivi Goluža :)

Samo neka je veselo.

Moralo je biti još makar 12 učesnika, pa da budemo zadovoljni.

Ilija Đurković је рекао...

Ovdje očigledno vlada neka zbrka oko vremena i utrošenih minuta :)
Takmičenje je počelo u 19h (a ne u 20h), pa je meni trebalo jedan sat i devet minuta da pošaljem rješenja. I to je dosta brzo, ipak je nerealno 21 minut ili 9 minuta koliko je rekao Pero :) Treba skinuti fajlove, odštampati, riješiti, upisati rješenja; znači ispalo je prosječno preko 3 minuta po jednom rebusu...
Zahvaljujem se Gojku i Božu na lijepim zadacima, bilo je uživanje rješavati njhove rebuse, divno provedeno veče. Takođe hvala Banetu na organizaciji.Možda je moglo biti i više takmičara.
Drago mi je da se Svetlana pridružila takmičenju. Ni ja nisam redovan na blogovima u zadnje vrijeme i ne rješavam rebuse, pa sam bio skeptičan kako će sve proći. Ipak, sve je glatko teklo i pobjeda je stigla. Mogao je biti i neki teži rebus obzirom na dosta veliko raspoloživo vrijeme za rješavanje. Često se desi na jedan ili dva teža rebusa uzmu vremena koliko i svi ostali zajedno.
Pozdrav svima i hvala na druženju!

Slavko Bovan је рекао...

Malo zakeranja - U onom što Nata igra, a uz to je jedna stasita, rješenje nije baš jezički najčistije (red riječi u rečenici). Možda bismo zajednički mogli doći do boljeg nastavka

JEDRA I STASITA...KOMŠINICA (kom, šinica).

Анониман је рекао...

Pardon Ilija, mislio sam kako je sve počelo u 20 sati. Ja sam krenuo tek poslije "4 i po muškarca" u 21 i 30 kad si ti već zaboravio na rebuse.
Slažem se sa Slavkovim popravkom i granate. Pero

Dejan Minić је рекао...

Zahvaljujem Boži i Gojku, kao i organizatoru Banetu, na ponuđenoj zabavi. Čestitke najboljim takmičarima.

Za mene je ovo bila borba sa samim sobom, bitka mentalnog i fizičkog. Prvi sat takmičenja sam odremao da sakupim snagu, pa sam onda naizmenično po desetak munta bio za kompjuterom i u krevetu. Drago mi je da sam uspeo da rešim sve rebuse. Čudno iskustvo u svakom slučaju.

Božo је рекао...

Interesantno je i dobro što smo različiti.Ja sam baš za ovaj rebus sa granatom bio zadovoljan što ga je Bane odabrao.Ne samo zato što je nabrajaljka (jedina),nego što mi se baš svideo taj red reči u rešenju.Mislio sam da to izgleda malo više lirski i malo rimovano kad se izgovori,izgleda kao dio stiha neke strofe.Ali,izgleda da su rebusaši ipak više pragmatični i sistematični,pa ću se ravnati ubuduće.Možda bi me samo Aljoša podržao?
Još jednom zahvaljujem svim učesnicima.
P.S. Za Peru:Imamo sve pomenuto u nameri-od ručka do učešća.