13 фебруар 2024

12 коментара:

Анониман је рекао...

ĆA MI LIPO PIVA
(ĆAMIL I PO PIVA)

Goce Pavlov

Анониман је рекао...

ĆA MI LIPO PIVAŠ
Dinko

Aljoša Vuković је рекао...

Ovdje se autor rebusa osramotio. Dakle, moja je greška pa se svima ispričavam. Kao književnika me još više sram jer nije ća, već je ča. Ne znam kako mi je to promaklo. Ispričavam se posjetiteljima bloga i Bani.

Анониман је рекао...

Ma gledajte,ja sam čakavac i to sam odmah primijetio ali ima i krajeva gdje se kaže "ća",pa "ca",čak i "ce" i "co",to su sve iskrivljenice od "ča".
Tako da i niste nešto jako pogriješili.
Dinko

Aljoša Vuković је рекао...

Ma jesam Dinko, ali OK, ne treba biti previše samokritičan. Uglavnom Ča se češće izgovara ća, nego ča, ali se uvijek piše ča. Ća se upotrebljava u drugom smislu. Kad kažemo da idemo ća, ali to je nešto sasvim drugo.

Бранислав Никић је рекао...

Aljoša, zameniću ovaj rebus i rešen problem!

Aljoša Vuković је рекао...

Da. Tako je najbolje. Hvala, Bane!

Анониман је рекао...

Kod nas u Primorju i Istri se izgovara "ča",od Dalmatinaca sam isto tako čuo,ali kako rekoh postoje razne varijante,čuo sam i "ća".
Meni je to malo čudno zapravo,jer je i meni "ća" kad se ide otuda,pa idemo ća,no negdje i tako kažu.
Dinko

Nedjeljko Nedić је рекао...

U Splitu je "ća"!

Aljoša Vuković је рекао...

Izgovara se ća, ali se uvik piše ča

Božo је рекао...

POPIS AKADEMIKA
(po pisa,kade,Mika)

Бранислав Никић је рекао...

Tačno.