11 фебруар 2024

 


4 коментара:

Aljoša Vuković је рекао...

Čestitam Iliji, Svetlani i Slavku, kao i svim ostalim sudionicima. Rebusi su bili odlični pa mi je baš bio gušt rješavati. Čestitam i sastavljačima rebusa Boži i Gojku, kao i Bani koji je organizirao natjecanje.

Бранислав Никић је рекао...

Bravo Ilija! Ilija je za 21 minut rešio sve rebuse, a prvo mesto je osvojio zbog brzine slanja rešenja. Bravo i za Svetlanu i Slavka koji su takođe uspeli da reše sve rebuse pre 23,00. Čestitka i svim ostalim takmičarima koji su bili na visokom nivou, kao i onima koji su zbog nemogućnosti da se aktivno uključe u takmičenje, učestvovali makar simbolično. Boži i Gojku se zahvaljujem što su ovaj blog odabrali za svoje takmičenje i što su prihvatili moje sugestije da od svih rebusa koje su poslali, ja izaberem one koji su malo lakši za rešavanje. To je na kraju doprinelo i većem broju takmičara, a i većem zadovoljstvu. Nadam se da ste uživali!

Анониман је рекао...


Nažalost, nisam mogao učestvovati.
Čestitam svim učesnicima!

Vlašar

Бранислав Никић је рекао...

Ilija me ispravio, on je poslao rešenja u 20,09. Ne znam kako sam video 21 minut??? Svetlana je poslala u 21,56 , a Slavko u 22,45.