30 јун 2017

        Takmičenje u rešavanju rebusa je završeno pobedom Ilije Đurkovića sa sjajnih 238 bodova od 284 koliko je bio maksimum. Ilija je pobedu osigurao već u prvoj fazi. Bravo i sve čestitke od mene. Drugo mesto osvojio je Luka Pavičić, a treće Mirka Šajić. I njima sve čestitke za odlične rezultate, a svima ostalima puno hvala na učešću i podršci koju su učešćem dali našoj koleginici Svetlani. Mislim da ste uživali u rešavanju i nadam se da ćete učestvovati i sledeće subote kada su na redu rebusi koje smo smislili ja i Luka. 







11 коментара:

Mirka је рекао...

Svetlana, čestitka za rebuse.
Najbolji mi je PI. Bilo je za svakoga po nešto...
Vidio se za sedam dana

Mirka је рекао...

Biće mi previše bodova za 15. rebus...

Dragiša је рекао...

Čestitam sjajnom cimeru!
Čestitke i osvajačima medalja, pa može i četvrtom!
I vama ispod petog svaka čast!
Bravo za Baneta!
Bravo za Svetlanu!

Sveukupno jako dobro!

Pózdrav svima!

Бранислав Никић је рекао...

Mirka, ispravio sam grešku, srećom nema nikakvog uticaja na plasman.

Luka је рекао...

Čestitka Iliji pa još jednoj pobjedi, kao i ostalim učesnicima. Naravno, pohvala i za autorku Svetlanu, zaista ima lijepih ideja. Meni se uz Pi svidjelo i "štipkanje". Možda su falili bodovi uz rebuse, mada to ne bi urjecalo na rezultate.

Unknown је рекао...

Sve čestitke Svetlani na vrlo kvalitetnim rebusima i Banetu na domaćinstvu. Počeo sam rješavanje u 20.25 što me je u startu poremetilo, ali je ipak ispalo dobro. Teško da bih više riješio i za puno predviđeno vrijeme. Nisam se mogao sjetiti NA SMEŠI jer je potpuno nova ideja. Znao sam da je RANAR u pitanju ali me je zbunilo šta radi u zatvoru. Zadnji sam riješio nakon pomoći. Lijepo provedeno veče uz interesantne zadatke.
Čestitke Luki i Mirki i pozdrav svim ostalim kolegama, družimo se ponovo u subotu!

Svetlana је рекао...

Ilija, svaka čast! Sve čestitke od mene. Znala sam da ćeš mnogo rešiti, ali nisam mislila da ćeš toliko već u prvom krugu.

Sve čestitke i Luki i Mirki, sjajni ste bili.
Mirka, bila sam sigurna da ćeš onaj sa PI rešiti. :)
Luka, to je jedan od rebusa koje sam smislila za tvoj konkurs, ali naravno, otpao je zbog "djece" :)

Čestitke i svima ostalima i hvala vam svima što se uzeli učešća. Posebna zahvalnost Dejanu koji se uključio i pored toga što letuje.

I na kraju, hvala Bane što si sve ovo pripremio i organizovao, jedva čekam Lukino i tvoje takmičenje.

Slavko Bovan је рекао...

Čestitke najboljima i od mene, a čestitke i Svetlani i Banetu.
Pripomogao sam koliko sam mogao. Uspio sam da odvojim jedno pola sata (imao sam neke tehničke probleme prolaznog karaktera, a i gosti su bili u kući). Kada stignem, malo ću detaljnije (za sebe) analizirati rebuse. Na prvi pogled mi se učinilo da je ovo dobar komplet.
Ne bih da ne ostane pribilježeno da je od 14 učesnika, 8 članova EKK. Bravo (i) za klupske kolege.
Čekamo sledeće takmičenje i priželjkujem više (više od 14) učesnika.

Slavko Bovan је рекао...

Ispravka. Od 14 učesnika ČAK 9 (koji je to procenat?) članovi su EKK.

Svetlana је рекао...

64% :)

Luka је рекао...

... cca 2/3!