01 април 2016


11 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Prekor Mila raduje.

Slavko Bovan је рекао...

Prijekor Mila raduje.

Milan Žarkovački је рекао...

Na ovoj slici je Duje iza kormilara, u odnosu na smer kretanja čamca. Ima dovoljno primera gde je kormilar iza veslača, pa bi bilo bolje da je upotrebljen neki takav.

Бранислав Никић је рекао...

Dobro zapažanje. Mirka mi je poslala ovako pripremljen rebus, a ja sam trebao da primetim da položaj ne odgovara i da treba da rotiram sliku. Sada ću da ispravim grešku.

Milan Žarkovački је рекао...

Hm, mislim da će to teško ići pomoću rotiranja; treba početi od slike drukčijeg čamca, kod kog je kormilar pozadi.

Milan Žarkovački је рекао...

Pa da: nije to to, mislio sam na konstrukciju samog čamca a ne na ugao odakle ga mi vidimo. Zna se šta je zadnji kraj čamca, na to ne utiče naš ugao gledanja.

Milan Žarkovački је рекао...

Ovo jeste malo bolje od prvobitne slike, ali bilo bi još bolje da je smer kretanja čamca usklađen.

Бранислав Никић је рекао...

Нама је битно ко је на слици пре кога, а не реалан смер чамца!

Slavko Bovan је рекао...

Niste uzeli u obzir da Duje nije veslač već baletan(znam, znam...no pokušavam biti duhovit).
Po meni, nije ni trebalo okretati sliku (ali ne škodi) jer "pre" ("prije") može biti i s jedne i s druge strane.

Mirka је рекао...

Duje je uvijek prije svih!

Milan Žarkovački је рекао...

Slažem se, Mirka. Samo se plašim da (zbog toga) ne preokrene čamac. :-) Nekada davno sam trenirao veslanje, pa sam na svojoj koži osetio kako je to (kad se preokrene čamac).