05 јун 2015


7 коментара:

Бранислав Никић је рекао...

Izgleda da treba pomoć. Postavka je: 2,5,5

IlijaO је рекао...

Dokon Taliban- ali Auguste Comte? Ogist Komt ili Kont?I zastava Libanona!

Бранислав Никић је рекао...

Zanimljivo, ja ga oduvek znam kao Konta, a tako piše i u rečnicima na srpskom jeziku, ali njegovo prezime u originalu se piše Comt. Za državu desno od njega mi koristimo naziv Liban iako se piše Lebanon.

IlijaO је рекао...

Za Liban - Libanon znam, međutim kako je od Comtea, u srpskom jeziku postao Kont nije mi poznato. Nema veze, rebus je dobar i "pročitan"!

ESSA је рекао...

Ja ga iz gimnazije a i fakulteta znam kao Ogista Konta! Usporedba: DIDIER DESCHAMPS = DIDJE DEŠAN

Gojko је рекао...

Imao sam ranije foto-rebus : DIS , KONT (diskont) i tu dilemu : Kont ili Komt,mada mi je iz srednje škole ostalo to negdje Kont(ako dobro KONTam)...

Milan S. је рекао...

Kont je u redu, Liban je u redu, rebus je u redu :)