26 септембар 2017


7 коментара:

Бранислав Никић је рекао...

Izvinjavam se rešavačima zbog greške u broju slova rešenja. Pisalo je 2,4,4 a treba 2,4,6.

Dusan је рекао...

Ту Руси падали!

Milan Žarkovački је рекао...

Ih, Bane; ti ko da si bio na SOZAH-u!

Бранислав Никић је рекао...

Tačno Dušane.

Svetlana је рекао...

Šta ??? Rusi su stradali na SOZAH-u ??? :D 😁

Čitavo prepodne sam malo pa malo dolazila da vidim da li je neko uspeo da reši, jer me je strašno kopkalo šta je rešenje. Pokušavala sam i da smislim neke nove glagole, kao na primer: tusrca Dali, tuduše Dali i sl. :D 😁

IlijaO је рекао...

Svetlana....Rusa nije bilo na SOZAH-u! Samo se jedan pravio Rus! I nije, kao što piše, stradao! Klasično "samoubojstvo iz zasjede"!A šteta je što i ti nisi došla, čisto da vidiš kako je to kod nas!
Malo šale, a usput: mene je postavka držala "u šahu", znao sam da je TU...i DALI...a između veliko ništa! Skoro sam i pretpostavio da je greška u brojanju, ali, odlučio sam da više ne budem taj koji se stalno buni, kritikuje sve i svašta, pa sam čekao rasplet!

Svetlana је рекао...

Pošto se danas nisam baš najbolje osećala, meni je dobro došlo da sa nečim zaokupiram mozak. :)