22 октобар 2015


5 коментара:

Dusan је рекао...

NA TATI GRALOVI - NATA TIGRA LOVI

Dejan Minić је рекао...

E, ovo nije bilo:)

Бранислав Никић је рекао...

Tačno!

Č. Jelić је рекао...

Evo, da ispunim jučerašnje obećanje.

Generalno, Milan Žarkovački je još jedno ime koje predstavlja veliki dobitak za naš ceh. I kod njega primjećujem fanatičnu posvećenost onome što radi. Po meni, on se već afirmirao, a to ne može biti slučajno (uostalom, imao je neke zaista lucidne ideje). Čini mi se da je i on nepovratno zabrazdio u ovu našu djelatnost, pa slutim da će u perspektivi izbaciti podosta dragulja.

Pojava Milana Žarkovačkog i drugih novih imena na ovom blogu (živjela konkurencija!) potvrđuje svojevrsnu renesansu kralja zagonetaka, unatoč nekim mišljenjima kako su rebusne ideje i mogućnosti mahom iscrpljene. Intimno se nikada nisam slagao, niti ću se ikada složiti, s takvim procjenama. Kladim se da će se prije dogoditi nešto sasvim drugo. Uvjeren sam, naime, da će, uz Svetlanu Jorgaćijević, Mirku Šajić, "starog" Nikolu Milićevića, Dragišu Cetića, Milana Žarkovačkog..., iskrsnuti još neke mlade snage koje će, zajedno s ovima, rebus dodatno uzdignuti i osigurati nove pregaoce tipa Dejana Minića.

Nego, da se vratim na početak. Od današnjih rebusa posebno mi se sviđaju ova dva uzajamna, valjda zato što takve forme i sam preferiram. Kolegi Žarkovačkom želim mnogo uspjeha na putu koji je sam izabrao!

Milan Žarkovački је рекао...

Hvala, Čedomire!