16 април 2010

Трећи круг је почео, ваша решења пошаљите најкасније до 22,32.
Срећно свима!

10 коментара:

ero је рекао...

Istekao rok, sad možemo malo i da se razgovaramo...

ero је рекао...

Hajde da se saberemo, da vidomo koliko nas je bilo večeras...

ero је рекао...

Dakle, J.N. i S. B. su tu. Vjerovatno i N.P. i N.Ž.?
Nadam se i L.P, i M.M. i A.M. i Ž. P. ...

Dejan Minić је рекао...

Pozdrav svima. Nadam se da su vam se dopali moji rebusi. Sledeći put ću ja da se mučim rešavajući a neko drugi će sastavljati. Slavko, gde si se najviše pomučio?

ero је рекао...

1. KIĆA STALNO TAKO SKAČE
2. ANTI LOPATE TREBUJE ŽARE
3. KA MIONICI GLEDAM PERO
4. DEJAN LANU DAVI TRAKOM
5. KA MENI IDE VOJKAN

Namučio se kod Vojkana

ero је рекао...

Zapravo, nadam se da je tačno. Ovoga puta nisam bio pretjerano brz. Čini mi se da sam završio u 22.27 ili 22.28

Dejan Minić је рекао...

To je to. Svaka čast!

Kontrolor је рекао...

Bravo Slavko! Ali... devojka N... mislim stvarno, pa toga se nikad ne bih setio. Definitivno mi ne leže ovi "laki" rebusi :))

rimodech је рекао...

tu sam i ja, komsija... :)
svidja mi se ovo. zao mi je sto sam propustio prvo vece i kad se ponovi ovako nesto (a nadam se da nece trebati mnogo vremena), potrudicu se da se bolje organizujem. i da pre toga naucim sta je rebusoid, a sta slovoskok, da ne moram usput i da guglam...
fala dejanu, banetu, zokiju, a i ostalima, za interesantno druzenje.

N. Petkovski је рекао...

Ja sam bar standardan - sva tri dana po 3 komada i uvek mi promakne prosta stvar koju oči ne vide, ili pamet ne ukapira. Nisam se setio DAMPERA, sve sam kombinovao sa KIPER-om i propade rešenje. A i mene namučio Vojkan. Ako je Erino rešenje tačno, dobra je varka bila sa onim cvećem u ruci. Tu sam svašta kombinovao i prođe vreme. Inače prva tri rebusa sam rešio za samo par minuta i kad sam se ponadao da ću imati peticu - kvrc. Ali sve u svemu bravo i hvala Dejane - dobro sam se zabavljao, rezultat je sporedan.

N. Petkovski