12 април 2024

6 коментара:

IlijaO је рекао...

NAPETOST RVATA RANI ( na pet ostrva tarani )

Анониман је рекао...

Gdje je slikar Petranović u rješenju?
Dinko

IlijaO је рекао...

RVAT!

IlijaO је рекао...

"Hrvatski slikar i istaknuti europski nadrealist, predstavnik oniričkog slikarstva Tomislav Petranović Rvat...."

Анониман је рекао...

A je, stvarno,to mu je nadimak...kad sam na početku guglao,nije mi se to pokazalo,tek kasnije.
Tko pita,ne skita... 🙂
Dinko

Бранислав Никић је рекао...

Smislio sam, na osnovu ove ideje, još jedan rebus koji ima osličnu postavku i odlično rešenje, ali i faul sa korenom:
Napetost rvača Slavka (na pet ostrva Časlavka). Našao sam da imamo ili smo imali nekoliko rvača sa imenom Slavko. Takođe sam našao i Časlavku Stanić koju su nakon strašnih poplava u Obrenovcu i njenog herojskog spašavanja nekoliko ljudi i dece i jedne trudnice, prozvali Majka Hrabrost. Dve godine kasnije izbacili su je iz privremenog smeštaja na ulicu. Evo i tog članka iz novina:

https://www.kurir.rs/vesti/srbija/2444375/majka-hrabrost-spasavala-iz-poplave-u-obrenovcu-decu-stare-i-trudnicu-danas-je-izbacuju-na-ulicu