12 април 2024

6 коментара:

IlijaO је рекао...

UBO STO NUTRIJA SENA ( u Bostonu tri jasena )

Анониман је рекао...

Ama otkud si skužio da je to Boston??
Dinko 🙂

IlijaO је рекао...

Pa bio sam tamo i prepoznao luku! Šalim se, naravno...
Prva smjernica - zastava, druga smjernica - velegrad na obali rijeke ili mora, takvih nema puno , a odbrojavanjem slova - ostaje 6 što sužava izbor ... i završava sa N (... nu tri jasena)...sklopi se samo od sebe u konekciji sa naslovom! pozzzz

Анониман је рекао...

Aha,tri jasena si na kraj stavio odmah pa si shvatio da su nutrije i Sena...ostalo ti se nametnulo.
Ja sam počeo s njima pa nikako 😂
Dinko

Бранислав Никић је рекао...

Konačno nam je Ilija otkrio tajnu kako to sve uspeva da reši.

Dinko Prašelj је рекао...

A ja bi još htio reći da sam na ovom blogu,pored sjajnog Bože Miljevića,otkrio i sjajnu Emiliju Bunjac.
Za Baneta sam ipak znao otprije.
To što ja nekad malo u šali pitam ili "zanovijetam" nema veze,cijenim ja te rebuse itekako,i redovito za njih glasam. 🙂
I ovaj je jako dobar.