28 фебруар 2024

8 коментара:

Бранислав Никић је рекао...

postavka: 4, 1, 4

Анониман је рекао...

Nije jasno je li prvi predmet neka kutijica ili kamenčić,vjerojatnije je kutijica.
Drugi predmet je ogrlica,niska ili đerdan ali stvarno ne znam pojmove za ta dva predmeta koji imaju četiri slova.
Bit će to opet neki istočni izrazi koje mi u Hrvatskoj ne koristimo,ili bar ne ovdje kod mene. Dinko

Mali Marinko је рекао...

opal i ahat

Gojko је рекао...

Start je 6.slovo

IlijaO је рекао...

E, sad liči na nešto! AHA, TO PALI ! Da nije bilo ove začkoljice oko startnog slova- jutros bi upisao rješenje!

Бранислав Никић је рекао...

Izvinjavam se za ovu grešku, pogrešno sam brojao. Ovo su minerali i u isto vreme drago kamenje.

Анониман је рекао...

Pored toga što je bilo pogrešno napisano startno slovo,prikazi opala i ahata su mogli biti bolji jer sam ja bio uvjeren da se radi o kutijici za nakit i ogrlici,nije mi kamenje ni na pamet palo.
Trebalo je uzeti baš jasne slike minerala tako da ne bude sumnje,jer je ionako rebus malo teži.
Samo dobronamjerna sugestija.
Dinko

Бранислав Никић је рекао...

Evo bolje ilustracije ovog rebusa koju je poslao Dinko.