08 новембар 2020

Решења:
8218. Саде ми Муртерани јеле (са Деми Мур теран и Јеле)
8219. Ми куписмо те одаје (Мику писмо Тео даје)
8220. Kara me luda Vida (karamel u Davida)
8221. То Баго стрини да дом (Тобаго с Тринидадом)
8222. Са Отом, Ела пази баку (Сао Томе, Ла Паз и Баку)
8223. Порушена цигла (пор, ушенац, игла)
8224. Племенита јела (алеја, Тин Е, Мел П)
8225. Нади стан цимери чистили (на дистанци Мери Ч и С Тили)
8226. Брине мама с кумом о њима (Бри нема маску, Момо Њ има)
8227. Испредени сатени (испред Ениса Тени)
8228. Биденова кума (биде, Новак, Ума)
8229. Бура дуго лукама барке љуља (бурад у голу, кама, бар, кељ, уља)
8230. Карантанке нису рањиве (Каран, танк, Енис, ура, њиве)
8231. Сјеме ђумбира Маша сије (С је међу М бирама, шасије)
8232. Ostrige ronimo (os, tri, Geronimo) 
8233. Лијечи гравер гласника (лије, чигра, вергл, ас, Ника)

3 коментара:

Aljoša Vuković је рекао...

Slučajno sam vidio ovo Sade mi Murterani jele. Ako se misli na otok Murter, onda su žitelji Murtera, Murterini.

Бранислав Никић је рекао...

Pogledao sam na Hrvatskom jezičnom portalu i tamo su oba oblika ispravna. Po internetu ima dosta članaka u kojima piše ''Murterani''.

Č. Jelić је рекао...

Hrvatski pravopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje iz 2013. bilježi jedino oblike "Murteranin" i "Murteranka".