07 новембар 2020

 НАЈРЕБУС ОКТОБРА 2020.


Завршено је гласање за најребус октобра, па је ред да се објаве резултати. Након прве фазе гласања, три ребуса су се мало издвојила од осталих. На крају друге фазе, највише бодова освојио је ребус са решењем: ДИО ГЕНИТАЛИЈА (Диоген и Талија) који сам саставио ја. Ребус сам смислио још пре скоро две године и послао у један енигматски лист, али није објављен. Друго место освојио је Зоран Милуновић, а треће Чедомир Јелић. Ево победничког ребуса и табеле са гласовима судија. 






2 коментара:

Nedjeljko Nedić је рекао...

Ja sam u prvoj fazi ovaj rebus ostavio bez bodova iz jednoga razloga: isti korijen u postavci i rješenju: od grč. Dios - Zeusov i genos - po(rod). Sve ine grčke riječi koje počinju sa "gen" u užem ili širem smislu izvedene su od "genos" - rod. Provjerih kod Klaića.

Ipak, moje čestitke najboljima.

Zoca је рекао...

Jednostavan i lako rešiv rebus, na ilustraciji poznata muza i još poznatiji starogrčki filozof (al' samo kad je u buretu:). A što se korena tiče, dalek je i meni ne smeta. Čestitam, Bane!
ZM