07 март 2020


10 коментара:

Dejan Minić је рекао...

SVETA GORA (sve Tagore)

IlijaO је рекао...

Ma, imao sam to ali me zbunilo ono 9 slova1 Ovo je ipak 5-4, a ne SVETAGORA!

Aljoša Vuković је рекао...

Ali zašto se u riječi Sve nije promijenilo nijedno slovo, zar nije uvjet kod logogrifnog rebusa da se u svakoj riječi u postavci, promijeni jedno slovo?

Dejan Minić је рекао...

Broj nisam ni gledao.

Aljoša, dobro si to primetio. U enigmatici nije sve do kraja definisano, tako da ispada da ima dve varijacije logogrifnog rebusa.

Lično ja to ne volim, i ovo je za mene (samo) rebus sa izmenom, a preferiram logogrifne kod kojih se svakom pojmu ili reči menja po jedno slovo.

Aljoša Vuković је рекао...

Hvala ti Dejane.

Бранислав Никић је рекао...

Tačno!

Andon Koloski је рекао...

Ako je rešenje SVETA GORA (a je), onda
kod ovog logogrifnog rebusa postavka možda je SVI (četvoro) TAGORE, a ne sve Tagore.

Aljoša Vuković је рекао...

Bravo Andone. Nitko nije išao za tim. Bilo kako bilo, meni se rebus sviđa.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Ovdje je grješka, jer da se mijenjaju dva slova morali bi biti ispisani brojevi slova koja se mijenjaju.

Бранислав Никић је рекао...

Ovde se menja samo jedno slovo i to 9. Postavke je: sve Tagore (Rabindranath Tagore).