08 октобар 2019

NAJREBUS SEPTEMBRA

Glasanje je završeno. Čak 5 rebusa je bilo u trci za prvo mesto. Dva rebusa Nikole Milićevića i jedan Zorana Milunovića su nakon prve faze bili u prednosti, ali su ih pristigli rebusi Milana Žarkovačkog i Miroslava Cvetkovića. Na kraju, Milan je trijumfovao sa 20 poena, dva više od Nikole, a 4 poena više od Miroslava i drugog Nikolinog. Milane, čestitam, originalna ideja i lepo rešenje. Čestitam i pratiocima za takođe odlične rebuse koji su ovaj izbor učinili neizvesnim.




8 коментара:

Svetlana је рекао...

Čestitam, Milane! U potpunosti se slažem sa Banetom, da je veoma originalna ideja i prema tome zaslužena pobeda.

Slavko Bovan је рекао...

Ja mu dadoh dobrih izasluženih - dva boda jer, da parafraziram Nedjeljka koji na jednom mjestu napisa da GROM ne može biti u Valeti, već je nad Valetom - Nema vode na Mjesecu!
(Ovo je pokušaj duhovitosti, te ne očekujem repliku).

Svetlana је рекао...

Slavko, ipak ćeš je dobiti.
Sada mi još kaži da nema ni koševa na Mesecu, pa ću se totalno razočarati u rebus. :D

Бранислав Никић је рекао...

Ali zato Mujo kuje konja ...

Milan Žarkovački је рекао...

Hvala! A da li smo sigurni da na Mesecu nema vode? A pošto su Ameri bili tamo, mora da ima i neki koš. :-)

Slavko Bovan је рекао...

Ako ima MORE, onda mora da ima i vode.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Ja sam to provjerio. Lani su otkrili vodu na Mjesecu.

Svetlana је рекао...

Mi se ovde toliko zezamo, da se već ne zna ko misli ozbiljno, a ko ne. Jadni svi koji čitaju ovo. :D