15 август 2019

6. место

РЕБУС (4, 6, 7)
Критика путницима на прст
Аутор: Зоран Милуновић

14 коментара:

Luka је рекао...

Ukor dobiše stoperi!

Бранислав Никић је рекао...

Da!

Бранислав Никић је рекао...

Dobra postavka i rešenje, samo malo kvare utisak upisana slova objašnjenja. Bilo je bolje da je u pozadini bila mapa Argentine sa naznakom grada.

Анониман је рекао...

Зашто Аргентине, Бане?
Никола

Svetlana је рекао...

Banetov lapsus. :)

Oko ovog rebusa sam se predomišljala da li da mu dam bodove ili ne, a onda sam se ipak odlučila za nešto složeniju čitaljku, da ne bi ispalo da potpuno zanemarujem takve rebuse. (jer mislim da to ne bi bilo fer prema sastavljačima "stare škole", koji verovatno vrte očima kada vide ove naše "moderne" rebuse). :)

Kada smo već kod Zoranovih M. rebusa, mene kopka i muči nešto drugo. Citiraću šta sam tačno napisala Zoranu R. prilikom slanja glasova.
"Najviše mi je žao rebusa br. 22. Da je "nagrabuse" aorist , a ne sadašnje vreme glagola, bio bi odličan. Ovako ostade bez bodova."

Da li sam se ogrešila o Zorana M.? Mada bodove nisam dala ni Banetovom rebusu (teško je "nagraditi" rebus za koji pojma nemaš šta znači :D) , tako da na sreću nisam uticala na prvo mesto. :)

Svetlana је рекао...

Evo i malo statistike. (Mesto da ilustrujem rebuse, ja se bavim ovim, a posle ću da kukam Banetu da nisam imala vremena da napravim nove. :D)

Čak dva puta se desilo da dvojica/dvoje sudija imaju 7 zajedničkih rebusa kojima su dali glasove. Prvi par čine naši mladići Tonči i Filip, a drugi par Ilija Đ. i ja.
Budimir i Čedomir imaju 6 zajedničkih, Budimir i Robert takođe 6, dok Čedomir i Robert "samo" 3. :)
Sudije koje ne "vise" po blogovima ,naravno, imaju sasvim drugačije kriterijume.

Zoca је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Zoca је рекао...

Svetlana,
Verujem da sam ja najpozvaniji da ti kažem da li si se ogrešila o Zorana M., tj. mene. Nisi. Gledala si i vrednovala rebuse prema svojim merilima kvaliteta. Pravila prvenstva su nalagala određena slova i njihov broj, sve ostalo je prepušteno slobodnom sudijskom ubeđenju. Ko šta od članova žirija vrednuje više, šta mu je važno da ima rad koji se ocenjuje, tu postoje razlike. Ako sam već pristao da mi rad ocenjuje određeni žiri, pristao sam i na njihova merila. Na kraju, nije ovo tender gde sam ja dao najbolju ponudu, ali nije prihvaćena, jer je dobio neko ko je dobar prijatelj sa ''tom i tom'' osobom. Evo i konkretnog dokaza: moj favorit bio je KO BI IMAO SERVU, ovaj je delio drugo mesto sa ''stoperima'', jedino je četvrti moj rebus prošao kako sam i očekivao. Zoran M.

Zoca је рекао...

Da budem iskren do kraja, istina je da se ''ježim'' na neke tvoje rebuse, kao i na rebuse još par autora. Opet, i ti i oni me povremeno prijatno iznenadite (ti, recimo, minijaturom BEŽI RIS, a bilo ih je još). Razlog mom ježenju je taj što, siguran sam, rešavač ni ispred streljačkog voda ne bi mogao da reši neke rebuse. Znam da ima onih koji bi da se takvi rebusi ne objavljuju. Ali, ovo je ipak specijalizovan blog, ne enigmatski list, pa zašto ne pustiti i takve rebuse, iz kojih može da se dobije ideja za dobar rebus, po merilima nas ''naježenih'':) Z.M.

Svetlana је рекао...

Hvala, Zorane, na odgovoru.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Za mene je ovaj rebus bolji od pet prvoplasiranih.

Svetlana је рекао...

Ne znam od kada pratiš ovaj blog, ali ja sam tako i stigla "kod vas", jer sam tražila komplikovane rebuse za rešavanje, pošto mi oni u novinama nisu bili dovoljno interesantni. :)
Zato sada namerno i ja pravim takve, da oni koji to žele, mogu da se namuče. Ovaj blog nam je dobra prilika za to. :D
Konkretno taj, BEŽI RIS, mi je bio potpuno bezvezan, ali sam imala samo osam ilustrovanih, hitno mi je trebao i deveti, pa sam ga na brzinu smislila i nacrtala, ali sam čitavo vreme mislila - bljak. :D

Zoca је рекао...

E, hvala ti Nedjeljko, iskreno, što samo potvrđuješ moj stav da uvek ima (tu mislim na sve memorijale, konkurse, itd.) prilično dobrih radova, te da pretegne isto vrednovanje dva ili tri člana žirija za konačan plasman. Kako su u žiriju gotovo uvek enigmate sa stažom, ljudi koji su odavno formirali enigmatski stav i gledište, može se sa njima porazgovarati i izneti im svoj stav, ali ne i omalovažavati njihov. Pratio sam tvoju prepisku oko rebusa POMOR KAPITALACA. Ti si baš to uradio-izneo svoje, suprotno gledište, ali u toj prepisci ni sa jedne strane nije bilo čak ni težih reči. Iznesimo stav, ostanimo svako pri svom gledištu, ali poštujmo pravo druge strane da misli različito i poštujmo osobu. Z.M.

Quizmaster је рекао...

Ovo inače nije prvi rebus u kome se nešto dešava u Kordobi, pošto je ranije objavljen moj povratni rebus DOBILI STE UKOR (liste u Kordobi). Neko načelo je da za prihvatanje originalnosti treba promena od barem 50%, što je ova postavka sa šestoperom ispunila, tako da je rad mogao na takmičenje.