17 август 2019

12. место

РЕБУС (8, 2, 3, 2, 7)
Аутор: Зоран Радисављевић

4 коментара:

IlijaO је рекао...

STOP NASILJU NAD ŽENAMA I DJECI!

Milan Žarkovački је рекао...

I nad životinjama!

IlijaO је рекао...

POTERALI SU SVI TE ZOMBIJE!(Poter Alisu s vitezom bije)
....uvažavam autora i rebus, a gornji komentar sam napisao iz razloga što smatram da je to ono što zovu "neprimjeren sadržaj". Ružan prikaz i neprihvatljiva postavka. Žiri je ovo morao prepoznati kao vrlo ružnu poruku i čudim se kako je uopće ušao u konkurenciji i k tome dobio još i bodove.Pa sad ošinite po meni, tj. bijeloj vrani, mada mislim da će se većina istinskih rebusoljubaca složiti samnom!
ps: pisano, brisano, pisano ...al' bar sam napisao kako razmišljam!

Svetlana је рекао...

Ilija, uvažavam tvoje mišljenje i lepo od tebe ukoliko se/si se držao ovog u svom životu. Da dopunim gornje poruke - stop bilo kakvoj vrsti nasilja jačeg prema slabijima, bez obzira na pol osobe.

Što se mene tiče, zgražavam se nad nasiljem, ali samo u stvarnom životu. Mogu da pogledam akcioni film gde se ljudi ubijaju, a mogla sam i kao dete da čitam bajke o zlim vešticama koje jedu decu i raznoraznim drugim zlicama, a da me to ni najmanje ne dotakne. Zato, jer je to izmišljeno.

Pošto su i u ovom rebusu, likovi izmišljeni, iskreno rečeno, nije mi ni jedne sekunde palo na pamet da bi mogao biti neprimeran. Ali, mogu shvatiti i ljude kojima jeste. Zato, da se iskupim, napisaću i kraj ovom rebusu.

Bezobrazni Hari Poter je sa vitezom počeo da tuče Alisu jer je vređala njegov Hogvorts. Videvši to, beli zec je u pomoć dozvao sve voje zečje prijatelje. Tako su svi zečevi, i beli i crni, nasrnuli na Harija i viteza, i svojim zubićima počeli da ih štipkaju. Hari je odmah pobegao, pošto su mu pantalone bile od veoma tankog materijala, pa nije hteo da rizikuje da mu slučajno ostane neki ožiljak, a spremao se na letovanje. Vitezov oklop je bio prilično zarđan, tako da ni on nije dugo izdržao, pa je i on odjurio. Alisa se zahvalila zečevima i onda su svi zajedno još dugo slavili i plesali, sve dok nije došlo vreme spavanju. The end.