03 октобар 2017


12 коментара:

Dusan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Dusan је рекао...

Zajedno murija!

Mirka је рекао...

Nije tačno.

Svetlana је рекао...

Atakuje murija (ata kuje Mur i ja)

Milan Žarkovački је рекао...

Da li „Ata kuje Mur i ja.“ ili „Ata kujemo Mur i ja.“?

Svetlana је рекао...

Kaže se ata kujemo Mur i ja, ali je ovde možda u pitanju mešani rebus, a možda rešenje nije ni dobro.

Mirka је рекао...

Dobro je rješenje a i komentari su očekivani. Jeste rebus situacije i nabrajanja. Bolje bi bilo da je prikazano na drugačiji način, ali nisam mogla odoljeti kad sam našla ovu fotku na netu.

Svetlana је рекао...

Mirka, iako je mešan, odlično je poslužio svojoj svrsi, tj. bio je zanimljiv za rešavanje. :)

Бранислав Никић је рекао...

Ja tu nemam šta da dodam!

Slavko Bovan је рекао...

Ata kuje Mur + ja (U značenju: Ne kujem ata, ali sam tu).

Mirka је рекао...

Tako je Slavko. Iskoristih priliku da na jedan dan budem Bondova asistentkinja tj. djevojka.

Milan Žarkovački је рекао...

To je, kao što reče Svetlana, mešani rebus.