16 март 2017


13 коментара:

Milan Žarkovački је рекао...

Pretpostavljam da znate kako se devojčica preziva.

IlijaO је рекао...

Sarah Kay?

Svetlana је рекао...

Pretpostavljam da je prva reč mama, a poslednja lakejima. sa sredinom ne znam šta da počnem. :D

Milan Žarkovački је рекао...

Sve te pretpostavke su tačne. U sredini ima i jedan pridev.

Svetlana је рекао...

Nije valjda - Mama cug uzima lakejima. :D

Бранислав Никић је рекао...

Tačno rešenje, a sada molim komentare na temu ove postavke!

Mirka је рекао...

Uz dužno poštovanje autoru i ilustratoru, meni je postavka vrlo degutantna. U pitanju je djevojčica i ovako nešto mi je vrlo je neprilično.

Unknown је рекао...

Slažem se sa Mirkom, ovo je ipak trebalo objaviti u nekom Specijalu. Čudi me da je Bane ovo objavio, baš se ne mogu načuditi. Znam da i mnogo "čednije" ideje nije htio da pusti na blog. Konkretno se sjećam da nije htio da predstavi rebus "Kamenova Kosta vidru" koji sam bio zamislio kao uzajamni sa "Kame Novak ostavi Dru", već je to bilo rješenje a Novak i Dru na crtežu. Mislim da je ovo bili potpuno nepotrebno i ružno vidjeti...

IlijaO је рекао...

Dakle, naslućivao sam da je ova nakarada rješenje rebusa ali i nerješenje i općeg i osobnog razmišljanja o rebusima, bar što se Milana tiče ( uz dužno poštovanje njegove volje i rada)- ali ovakvim rebusima se ne ide naprijed.
Ovaj nije ni za Specijal!

Бранислав Никић је рекао...

Hvala za komentare, cilj objavljivanja ovog rebusa bio je upravo to da se čuje šta ostali misle o ovakvim postavkama, da ne ispadne da se samo ja bunim protiv toga. Inače sam protiv toga i da se u rebusima koriste reči kao što su ''ubio'', ''zaklao'', ''rasporio'' i tome slično.

Mirka је рекао...

Sve na jednu stranu (i vulgarne i nasilničke postavke mogu negdje sebi naći mjesto) ali ne petljati dječicu u takve ideje. Jednostavno je to nedopustivo. Bane, pohvala za brisanje rebusa.

Milan Žarkovački је рекао...

I ja svima zahvaljujem na komentarima.

Svetlana је рекао...

Znači, ipak je to rešenje.
Na sreću, devojčica je bila nacrtana, a pozicija mamca uopšte nije bila jasna. Postavku sam pogodila, a ne videla sa slike.

U svakom slučaju, slažem se sa Banetom. Toliko toga ružnog ima u stvarnom životu, nije potrebno da ih još i mi kreiramo.