15 март 2017

BAZA REBUSA

Javio mi se Ilija u vezi popisa rebusa koji je završio, pa evo njegovog pisma:


Upravo sam završio unošenje rebusa iz svih brojeva „Vjesnikovog Kviza“, a ranije i „Feniksa“ koje imam u kolekciji časopisa. Broj rebusa je sada 13400. Unio sam mnoge nedostajuće datume, izbrisao duplikate, ispravio imena autora, unio imena i datume prvog objavljivanja i slično. Meni od časopisa preostaju još „Kviskoteke“ kojih imam veliki broj. Dobro bi bilo kada bi nam se još neko pridružio, da dopuni ovo što smo uradili. Glavni posao je završen, ali nedostaje još mnogo časopisa koje ja nemam u kolekciji...

4 коментара:

Svetlana је рекао...

Ilija, čisto sumnjam da će nam se još neko pridružiti. Da je neko hteo, već bi se odavno javio.

Ako imaš nešto u elektronskoj formi, što još nismo uneli, molim te pošalji mi, pa ću kada završim ilustrovanje rebusa za Baneta, uneti to u bazu. Da li slučajno postoji još neki blog za kojeg ja ne znam, a da ga nismo popisali?

Бранислав Никић је рекао...

Ja nisam završio popis rebusa sa sajta Jovana Novakovića, pa bi to, kada završim, bilo sve što se tiče blogova.

Бранислав Никић је рекао...

Ipak sam se setio, postoji i sajt ''Slovni rebusi'' napravljen kao prezentacija tri knjige Vladete Trivunca. Upravo sam dodao link ka tom sajtu u moju rubriku ''KORISNI LINKOVI''.

Svetlana је рекао...

Dobro, uneću ih u bazu.

Radujem se što ću mnoge od vas moći upoznati, pošto, kako vidim, dolazite u moj grad. :)