21 јул 2016


6 коментара:

IlijaO је рекао...

RAJKU ČEKA MARA ( raj, kuče, kamara)

Milan Žarkovački је рекао...

Da li ime „Rajka“ potiče od imenice „raj“?

IlijaO је рекао...

Rajko je muško ime, koje u Hrvatskoj češće nalazimo među Hrvatima te rijeđe među Srbima. Značenje imena dolazi od imenice raj. Rajko je dosta često ime, među dvjesto najčešćih muških imena u Hrvatskoj, gdje danas živi preko dvije tisuće ovakih imenjaka.
Sukladno tome , mislim da isto vrijedi i za Rajku !

Najviše osoba nazvanih Rajka rođeno je šezdesetih godina prošlog stoljeća, a najmanje u novom tisućljeću. Relativno najveći broj osoba s imenom Rajka slavi rođendan 1. srpnja.

Međutim, rebus je OK pa ne treba tražiti dlaku u jajetu, odnosno kom to još smeta

Milan Žarkovački је рекао...

E, bravo za odgovor, Ilija! Ozbiljno to kažem, jer drago mi je da nešto prokomentarišemo, pohvalimo, pokudimo, razjasnimo ako šta ima; a žao bi mi bilo da ispadne da je svaka zamerka negativna – ne daj bože zlonamerna – i da se samo prepucavamo. Slažem se s tobom, pa sam to hteo da izrazim, a ne da obavezno diskvalifikujem ovaj rebus.

Бранислав Никић је рекао...

Морам да додам само да је Момирова идеја била да први појам буде мај (МАЈКУ...). Ја сам променио прву реч, јер ми је била лепша за приказ и много се мање користила у ребусима него мај.

Milan Žarkovački је рекао...

Lepša mi je Momirova ideja; em jedno ime manje u rešenju, em nema zajedničkog korena. A skoro ni malo mi ne smeta to što se „maj“ često koristio.