19 јул 2016


11 коментара:

Dusan је рекао...

NADI SKUPA RAKIJA

Milan Žarkovački је рекао...

Koje je ovde opravdanje za par istih Akija? Ovo nije rebus sa ponavljanjem pojmova, ako dobro razumem.

Бранислав Никић је рекао...

Ima li još neki Aki osim Rahimovskog?

Milan Žarkovački је рекао...

Ima poznati Finski režiser, Aki Kaurismeki (ja sam čuo naše da kažu „Kaurismaki“).

Бранислав Никић је рекао...

Да, али се не уклапа у музичку илустрацију ребуса.

Milan Žarkovački је рекао...

Na diskovima mogu biti i filmovi.

Milan S. је рекао...

Ja ne razumem zašto je paru Akija potrebno posebno opravdanje. Aki Rahimovski je na ovim prostorima daleko prepoznatljiviji od Akija Kaurismekija, i ovde bi bilo prilično besmisleno kombinovati ih. Za pravilo da to moraju biti različiti Akiji ne znam. Mislim da je to prepušteno volji sastavljača, a ovde je imao jak razlog da upotrebi iste.

Milan Žarkovački је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Milan Žarkovački је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Milan Žarkovački је рекао...

Milane, pitanje sam postavio u vezi sa diskusijom uz moj rebus na adresi “enigmatikatio.blogspot.rs/2016/02/rebusanje-2037.html“.

Milan S. је рекао...

Da, očigledno da tu postoje različita mišljenja. Ali svakako nije kritično.