09 јун 2016

NAJREBUS MAJA

Još jedna pobeda Ilije Đurkovića! To bi u najkraćem bio komentar na glasanje za najbolji rebus meseca maja. Ilijin rebus ''Medijatori balansiraju'' se najviše svideo četvoročlanom žiriju i zasluženo osvojio prvo mesto. Ilija, čestitam! Mislim da je dobrom utisku o ovom rebusu, doprinela i Svetlana koja ga je odlično ilustrovala, pa i ona zaslužuje pohvale. Sledeća tri mesta pripala su rebusima Čedomira Jelića, koji su standardno odlični sa zanimljivim idejama i sjajnim ilustracijama. Na kraju, velika zahvalnost četvoročlanom žiriju na vremenu koje su odvojili da bi odabrali najbolje, kao i njihovom pažljivom i stručnom ocenjivanju.
Sledi pobednički rebus, a zatim i tabela sa glasovima.






3 коментара:

Svetlana је рекао...

Čestitam Ilija! Možda si dugo čekao na prvu pobedu, ali zato na drugu sigurno nisi. :D

Ilija Đurković је рекао...

Hvala kolegama koji su glasali za mene. Prezadovoljan sam ovom pobjedom, i drugim rebusom na 5. mjestu.
Ova je ideja je odavno nastala i oduvijek sam imao povjerenja u nju. Planirao sam ovaj rebus za prošlo takmičenje, ali je Bane odustao zbog teške realizacije. Velika zahvalnost Snežani što je "udahnula dušu" ovoj ideji i njoj pripadaju velike zasluge za ovu titulu.

Svetlana је рекао...

Snežana (zajedno sa svojih sedam patuljaka) smatra da je ovaj rebus sjajan sam po sebi i da ilustracija nije imala nikakvu ulogu u osvajanju prvog mesta. :D

(Prvi deo rečenice je neozbiljan, ali ostatak zaista ozbiljno mislim.)