06 јун 2016


6 коментара:

Milan Žarkovački је рекао...

Koka kola
(Lola, loka; L - K)

Gde nađoste da ovim rebusom najavljujete takmičenje?! Rebus je u redu, ali rečeno je da neće biti ličnosti. Što je ovde još gore, mislim da je malo ko čuo za ovu igru koja se zove loka, čak ni na internetu ne mogu da nađem ništa o njoj na našem jeziku, a i na engleskom jedva. Ili, da ovako kažem: Zanima me da saznam nešto o igri loka i koliko je poznata.

Бранислав Никић је рекао...

Rebusi u najavi takmičenja su drugačiji od onih koji će biti na takmičenju. Danas je u najavi trebao da ide jedan jako dobar Lukin rebus, ali ga je Luka u zadnji čas povukao, da bi ga iskoristio za neko naredno takmičenje.

Milan Žarkovački је рекао...

OK. A možeš li reći nešto o igri loka, koliko je poznata?

Бранислав Никић је рекао...

Ja za nju nisam čuo, pa bi na to pitanje mogao da odgovori Luka.

Бранислав Никић је рекао...

Evo jednog od naslova na internetu sa video uputstvom na YouTube-u:
How to Play LOKA - New Fantasy Chess Variant by Mantic Games - AncientChess.com

Luka је рекао...

Ideja za ovaj rebus je nastala netom nakon pojave TRANSFORMACIJSKOG REBUSA, kao primjer zamjene suglasnika. Na internetu sam našao podatke o igri Loka, i pripremio rebus za objavu, no pošto su se pojavili efektniji uratci, nisam ga slao na objavu. Obzirom da isti nije kavalitetan za neko natjecanje, poslao sam ga Banetu da ide kao najava kao današnjeg. Dakle o igri ni ja ne znam ništa više, nego se može iščitati na internetu.