07 новембар 2015

NAJREBUS MESECA OKTOBRA

Priveli smo kraju glasanje za najbolji rebus objavljen na blogu u oktobru. U oktobru je na blogu objavljeno jako puno rebusa, zajedno sa rebusima koji nisu ušli u izbor za glasanje, tačno ih je 100. Moram da pohvalim sve saradnike bloga koji su svojim rebusima doprineli ovoj lepoj cifri. Takođe mi je drago i što smo dobili nekoliko novih saradnika koji su doprineli raznovrsnosti radova.
U glasanju je učestvovalo 15 sudija, koji su ovaj put imali mnogo teži zadatak da izaberu samo 10 najboljih. Ipak, jedan rebus se izdvojio po svojoj originalnosti i lepoti ilustracije iznad ostalih i osvojio ubedljivo prvo mesto. To je rebus Čedomira Jelića sa rešenjem: Maks Ličanku tlači (mak sličan kutlači). Bravo! Raduje me i što se dvoje novih saradnika našlo među prvih 10, to su Dragiša Cetić i Nada Matijević. 
Evo pobedničkog rebusa i tabele sa 10 najboljih.




1 коментар:

Miroslav Cvetković је рекао...

Planirao sam da pošaljem svoje ocene u četvrtak ili petak, čak sam i odštampao popis rebusa. Međutim, naišle su neke neplanirane obaveze, a sve je to začinila i naša slavna birokratija uzevši mi nekoliko sati života i mnogo nerava... na kraju - nisam glasao!
Čestitam najboljima, a pre svih neverovatnom Čedomiru!