05 мај 2015


4 коментара:

IlijaO је рекао...

he- he...
NIVES U BARU KIJA
( Nive, Subaru, Kija)

Miroslav Cvetković је рекао...

Tri marke automobila u jednom rebusu. Ja sam na svom blogu nedavno objavio rebus slovoskok: SALTOM SASKOČI ROKI (s "altom", "sakso", "čiroki" - tri modela automobila) i jedan sa TRI FIJATOVA MODELA: PRETI PAPAN DANAS TILU

Бранислав Никић је рекао...

Ja volim ove tematske kombinacije, jer se prilikom sastavljanja, autor ne zadovoljava bilo kojim pojmom u postavci da bi napravio rebus, već se trudi da svi pojmovi budu iz iste oblasti. Pa još kada sve to uspe bez dodatnih slova onda je za svaku pohvalu. Luka je prošle godine u takmičenju na ovom blogu ubacio još jedan tematski sa automobilima, čije je rešenje bilo: MASER A-TIMA NAUDIO PELI (Maserati, Man, Audi, Opeli).

Luka је рекао...

Jeste Bane, i meni se sviđaju takve kombinacije. Ja sam svojevremeno sastavio povratni: MAG I RUSIMA NAUDI - Audi, Magirus i Man, a Željko Bilankov je imao varijantu: DA, TSUNAMI ME GANE! - Datsun, Ami, Megane. Pa ako ima prostora možeš ih objaviti.