26 мај 2011

4 коментара:

Анониман је рекао...

NAD A JE DE S A PETITOM = NADA JEDE S APETITOM

Ovo sam napokon rešio uz pomoć gornjeg naslova, to što sam u školi učio francuski i jednog francuskog rebusa koji je glasio:

G a

rešenje: Že grand a petit (ja imam veliki apetit)

N. Petkovski

Анониман је рекао...

Možda treba malo objašnjenja za ono "G a". Na francuskom jeziku slovo G se čita ŽE, reč 'grand' znači 'velik(o)', 'petit' znači 'malo'. Dakle to se sve čita ovako: 'že grand a petit' i znači 'ŽE veliko, A malo'. S druge strane, u francuskom jeziku reći 'že' to znači 'ja imam' a 'apetit' znači upravo to 'apetit'. Dakle sve u svemu, rešenje tog francuskog rebusa na našem jeziku glasi 'ja imam veliki apetit'. To mi je i dalo inspiraciju za rešenje postavljenog rebusa iako sam u početku išao krivo, jer sam kombinovao sa: DA LATINICOM, pa mi je početak krivog rešenja išao 'dala Tini ...' i dalje nije išlo. Posle se sve uklopilo kako valja do pravog rešenja: 'DE' kao latinični naziv slova D i malim (petitom) slova 'a'.

N. Petkovski

Jovan Nedić је рекао...

Bravo za poznavaoca francuskog iz Skoplja!

Анониман је рекао...

Merci beaucoup mon ami

N. P.