24 мај 2011

KLIKNITE NA SLIKU DA VIDITE UVEĆAN PRIKAZ!

21 коментар:

Dejan Minić је рекао...

Čestitke pobedniku Slavku na sjajnom rezultatu, kao i ostalim učesnicima. Kad se ovako pogledaju rešenja sve izgleda lakše nego što je to sinoć izgledalo.

Meni se baš rebusi dopadaju, pravi za takmičenje. Maksimalnu ocenu bih dao za kvalitet rebusa. Lepo osmišljene postavke (pojmovi tematski povezani, interesantne situacije, veza sa rešenjem), ali i kvalitetna rešenja. Naseo sam na onaj trik rebus sa teglama, što bi se narodski reklo, navuk'o me Bane k'o crevo na slavinu. Najviše mi se dopao onaj sa rumom i džinom. Sve čestitke i Banetu.

Sve i svemu, dobro smo se igrali. Srdačan pozdrav iz Leskovca.

Quizmaster је рекао...

Hvala domaćinu na lepom takmičenju.

Nažalost, malo je ljudi kojima umni izazov nešto znači...

ero је рекао...

Zahvaljujem na čestitkama.

Čestitam Banetu na lijepom takmičenju i uloženom trudu.

Treba ozbiljno poraditi na pitanju omasovljenja takmičenja /taj posao neće biti lak/

Kontrolor је рекао...

Čestitke Slavku na ubedljivoj pobedi i svim učesnicima na ostvarenim rezultatima, a Banetu na pripremi zadataka.

Stvarno je žalosno što se tako mali broj rešavača pojavljuje na ovakvim takmičenjima. Makar i sam trud organizatora, zaslužuje više. Čini se da nekim potencijalnim učesnicima, određena mesta događanja nisu dovoljno elitna.

ero је рекао...

Što se tiče samog rješavanja, čini mi se da je juče bio moj dan jer su se rebusi, praktično sami izrješavali. Počeo sam u 20.50, a završio sam u 21.40.
Posljednji sam riješio onaj teatar, ali me najviše namučio anagramni rebus, jer je tu bilo pisanja i prepisivanja brojeva (a od ranije imam istu sliku, skinutu sa gugla. Sliku sam čuvao kao ilustraciju za neke mornarske teme). Kod tegla se nisam dao zbuniti, ali Rumuna nisam prepoznao u prvi mah. Pošto sam imao kraj rebusa (DŽIN) trešio sam drugo piće za početak rebusa i RUM je riješio stvar.

ero је рекао...

A što se estetike tiče, glasao bih za pojedine dijelove rebusa broj 13 (ne sve!)

Анониман је рекао...

Žao mi je što nisam bio kod kuće sinoć do 23 sati i propustio direktno rešavanje rebusa. Kad sam došao kući, otvorio sam blog da vidim šta je bilo ponuđeno i onako za svoju dušu i zadovoljstvo sam rešavao. Rešio sam: PABIRCI, ANTARKTIK, NAMIGUŠA, PREMIJERA DEKAMERONA, TRIVINA SUDOPERA, RAZNESI SE (uz malu rezervu dali je to traženo rešenje). Imao sam zadnji deo rešenja Aboridžina (A BORI DžIN) i bio je jasno da će se na početku rešenja raditi o nekom drugom piću i čoveku, ali nisam otkrio da je u pitanju Rumun. Takođe nisam shvatio da je Monika SEDA, a imao sam i BAR BARI, ali me mrzelo da tražim na mapi koje je drugo mesto u pitanju (SUTOMORE). Uopšte ne bih nikako rešio: GRUPE REPERA i TRIK ROKIJA. Ostalo nisam rešio, a i u tim trenucima sam na čet vezi bio sa Dejanom Minićem u prijateljsko ćaskanje.
Sve u svemu rebusi su mi se svideli i čestitam i pozdravljam Baneta, pozdravljam i ostale učesnike, a Slavku čestitam pobedu.
Žao mi je što mi je propalo jedno (kako sam uvideo) prijatno i zgodno mozganje, ali se nadam da ću idući put biti bolje sreće što se termina i mog slobodnog vremena tiče.
Pozdrav svima
Nikola Petkovski

Жељко Прванов је рекао...

Све честитке Банету на одабраним ребусима, и све честитке Славку за освојено прво место. Мени, једино остаје жал што нисам истрајао до краја, да
тачно решим ребус бр.11

Quizmaster је рекао...

Bane, rekao si da je ovo peto takmičenje... Hajde napiši molim te plasmane sa svih dosadašnjih turnira i postavi neki link na kome se mogu skinuti dokumenti sa svim zadacima.

ero је рекао...

Za rebus namiguša (na gumi ŠA) imam amandman (na ŠI guma). Čak imam i ideju šta bi moglo da bude ilustracija :)

ero је рекао...

Zaboravio sam pohvaliti inovaciju kada je sistem bodovanja u pitanju.
Veoma interesantno, i što je najvažnije - funkcioniše!

Quizmaster је рекао...

U čemu tačno se ogleda to funkcionisanje, zato što si ti pobedio?

Ni bolje ni gore od uobičajenih sistema bodovanja.

ero је рекао...

Ja bih bio prvi SVAKAKO. To je očigledno. Zar ne bih OVOG PUTA bio prvi i da se za rješenje dobivalo 0,01 poena, ili da je bodovanje bilo po jedan bod. Imao bih 15 bodova a drugoplasirani 13.
Ja govorim o cijeloj tabeli.
Banetov sistem je funkcionalan i na primjeru sedam učesnika. Sada treba zamisliti, kako bi tek dobro djelovao sa npr 20. učesnika i šarolikim rješenjima.

PS. Zar je toliko velik problem to što yauyeo drugo mjesto. Prosto se vidi u ovim porukama da to shvataš kao poraz. Nevjerovatno.
Ja ne vidim nikakav problem to što sam ja prvi a ti drugi OVOG PUTA(ne bi bio problem i da je sistuacija obrnuta). Doduše, to se malo kosi sa onom tvojom nedokazanom hipotezom da bi ti uvijek bio prvak samo da učestvuješ.

Quizmaster је рекао...

Nakon tri pobede na Banetovim turnirima (nisam se takmičio kad je autor zadataka bio Dejan Minić, čije radove sam prethodno video), došlo je i jedno drugo mesto. To je u redu i zadovoljan sam time, jer po zakonu verovatnoće ne može se uvek pobeđivati, tako da će i svetski megakralj Nole morati jednom da prekine svoju seriju. Dakle, veoma si se prosrao kad si napisao da je moja hipoteza kako bih uvek bio prvak samo da učestvujem.

Zašto se onda javljam? Zato što hvališ sistem bodovanja tek da bi se uvlačio domaćinu, a ne zato što postoji realna potreba za takvom pohvalom. To ti je u maniru, imaš neku bolesnu potrebu da stalno budeš svima dopadljiv. E, pa meni nisi.

Nisam ti čestitao na pobedi iz prostog razloga što bojkotuješ takmičenja koja ja organizujem. Onima koji se prijateljski odnose prema meni čestitam bez ikakvog problema kad me nadmaše.

ero је рекао...

Mudro rečeno.

Kontrolor је рекао...

Ko god me bolje poznaje, zna da sam prilično "trnovit", i kao takav nepodesan za uvlačenje (tek da se ovo ne bi shvatilo na taj način).

Imao sam puno problema kod slanja prethodnog komentara i ne znam tačno gde se to izgubilo, ali sam pohvalio sistem bodovanja, jer svakako realnije odražava težinu zadataka nego što to autor može da proceni. Mislim da to nikako ne treba da bude razlog sporenja, i čini se da već po pravilu tzv. sukobi mišljenja među enigmatama budu ničim izazvano iskonstruisani i isforsirani. Verujem da možemo i bez toga.

Quizmaster је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Quizmaster је рекао...

Iskusni autori rebusa poput Baneta i mene mogu veoma dobro da procene koliko je nešto teško za rešavanje. S druge strane, ovo je čista lutrija i nije nikakav pouzdan pokazatelj koliko je neki rebus težak. Rešavači nemaju na osnovu čega da se opredele šta će rešavati, ne mogu da prave nikakvu taktiku niti da rasporede vreme za razmišljanje. Na kraju, kod istog broja rešenih zadataka presudi sreća, da li je neko rešio broj 5 ili broj 7.

Kad ne bi postojalo vremensko ograničenje kao faktor, tek onda mogli bismo reći "E, ovaj rebus je teži, jer ga nije rešilo više ljudi". Ovako, s obzirom da vreme curi i moraju se doneti brze odluke, neka grupa od desetak rešavača možda će ignorisati rebus br. 3 koji im se čini težak jer ima puno slova, dok će neka druga grupa taj rebus rešavati i pokazati da zapravo i nije toliko težak koliko je to bilo prvoj grupi.

Edit: ispravljene pravopisne greške

Quizmaster је рекао...

Oprostite, danas mi je izuzetno važan dan, moguće da sam zbog toga nervozan pa sam zato morao da izbacim negativnu energiju. Ne volim kad pokazujem netrpeljivost, to je za primitivce...

ero је рекао...

Već viđeno (više puta)

Quizmaster је рекао...

Viđeno - neviđeno, ništa ne menja suštinu stvari, niti rehabilituje bilo koga od aktera prepiske. Jedina razlika je što mi je današnji dan bio jedan od najgorih u životu, te mi sve te budalaštine koje se dešavaju u srpskoj enigmatici sada deluju potpuno beznačajno.

Dakle, zašto bih se živcirao oko nekih glupih stvari... Radiću ono što znam i u čemu sam najbolji u Srbiji, dokle god to ima nekog smisla.

U ponedeljak ću prirediti takmičenje u rešavanju rebusa na mom forumu. Tom prilikom biće predstavljeni radovi jedne mlade enigmatkinje, te ukoliko želite da pružite podršku dotičnoj dami, očekujem da se pojavite. Mada je u pitanju početnica, biće radova koji će predstavljati izazov i iskusnim rešavačima.