12 новембар 2010

Признајем да сте били у праву. Ипак је време било много кратко за ребусе који мени углавном нису деловали тешки (можда и зато што сам знао сва решења). Ја сам намерно скратио време да се не би десило да неколико такмичара има максималан број бодова. Сада, када сам видео ваше резултате, схватио сам да су ипак били тешки за брзопотезно решавање. Шта је ту је, број такмичара је задовољавајући, али је разочарење за мене што се није појавио неко нов, иако сам послао позив на 54 мејла. Изузетак је само Месуд Малкоч који се јавио Славку Бовану и навео му два решења. Он и Жељко Прванов су пријавили решења после предвиђеног рока, па ћу их третирати да су ван конкуренције. Ево прво решења свих ребуса:
1. Добар так Расти (до Барта Красти)
2. Моја Изабела (Моја иза Бела) - Карлос Моја и Грахам Бел
3. Само старце моли Вера (са Мостарцем Оливера)
4. Скок у омалени залив (с Кокуом Ален иза Лив)
5. Нашле пут рибарке (на шлепу три барке)
6. Кориштен цекер (кори штенце кер) - цекер је исто што и цегер (Матица)
7. Винона дома корача (вино надомак орача)
8. Гол даде Бора (Голда, Дебора) - Голда Меир, Дебора Кер
9. Тен дама чувала (тенда, мач, увала)
10. Прекопирам и демантије (преко пирамиде мантије)
11. Таста ту радо чека (тастатура до чека)
12. Натури став Ани (натуриста вани)
13. Кад Ема пехар пуни? (каде, мапе, харпуни)
14. Најави три наступа (наја, витрина, ступа)
15. Тест Ера положи лако, а Лала не! (тестера, поло, жила, коала, лане)

Нема коментара: