12 новембар 2010

8 коментара:

Dejan Minić је рекао...

PAS UJEDE OČAJNIKA ( pasuje deo čajnika ). Malo remek delo!
Da nema naslova i ključa za rešenje bio bi vrlo težak za rešavanje.

Анониман је рекао...

Odličan rebus. Priznajem da ga ne bih rešio. Imao sam ono ...DE OČAJNIKA što je bilo lako uočiti, ali mi ni na keraj pameti nije išla predivna reč PASUJE čak ni zato što je to označeno strelicom. Čak sam imao i BANDE OČAJNIKA ali ništa nije "pasovalo" :). U jednom trenutku sam čak i opsovao "j... PAS mater", a tu se eto krilo i rešenje koje nisam video. U svakom slučaju, svi dosad niže objavljeni Slavkovi rebusi su apsolutno izvanredni i samo se pitam šta nas očekuje večeras. Valjda nam je ovo bio dobar trening da upoznamo Erin stil i pronicljivost.
Nikola Petkovski

Dejan Minić је рекао...

Ovaj ne bi bio dobar za "astal", jer bi takva situacija zahtevala lomljenje nekog čajnika.

Анониман је рекао...

Dejane, nećeš vjerovati, ali je bio astalski na Enigmatskoj koloniji. Ja sam nosio čajnik iz Kikinde. Ima jedna lijepa priča u Biletnu ED "Đorđe Natošević" baš o tom događaju. Zamoliću Jovana Nedića da dostavi javnosti taj tekstić.
S.B.

Dejan Minić је рекао...

Neverovatno. A neki kažu da su enigmati normalni ljudi!

Анониман је рекао...

Tekst je upravo o tome i o tome kako imati skaldan brak sa enigmatom. Čekako Jovana i tekst.
S.B.

Анониман је рекао...

skladan*
čekamo*
S.B
PS. Vidi komentare uz gornji tekst

ero је рекао...

Našao sam tekst i iskoristio sam ga za Eroteku na Adnanovom blogu. Dejan i ostali zainteresovani moći će da ga pročitaju u utorak na dobropoznatom mjestu.