04 април 2024

12 коментара:

Анониман је рекао...

Da li je dekan ovi...e sad,kad bi ja znao tko je ovaj tip na kraju,ne piše mu ni prezime...
Dinko

IlijaO је рекао...

Miloš Teodosić!

IlijaO је рекао...

DA LI JE DEKAN KANTE OTEO! (Dali jede, kan, kan, Teo, Teo )

Анониман је рекао...

Rebus je zgodan,ali se radi o nadimku ovog tipa,čak ne ni o imenu i prezimenu...to je teško riješiti.
U ovakvom slučaju bih sugerirao da se ipak stavi netko kome je ime Teo,pa mu se napiše i prezime.
Nadam se da me Božo neće opet proglasiti za cvetak zanovetak. 🙂
Dinko

Dragiša је рекао...

Dinko, poštujem sugestiju, ali ovaj put se ne bih složio. Na slici je Miloš Teodosić, poznati (vrlo poznati!) srpski košarkaš, a suigrači, treneri, novinari i velika većina zaljubljenika u košarku ga zove TEO. Recimo, slično kao Blaženko Lacković LAC, ... Pri rješavanju rebusa probamo sa Miloš, Miloš, pa ako ne ide onda par Miloša, itd... Bolje ovako nego neki nepoznati extra naučnik ili istoričar sa imenom TEO. Malo se moramo i pomučiti sa poznatima ili ih upoznati. Ovo je samo moje mišljenje.

Drugarski pozdrav!

Slavko Bovan је рекао...

Podaci s vikipedije o (nekim) nagradama:

MVP Evropskog prvenstva U-20 2007.
Prva petorka Evropskog prvenstva 2009.
Prva petorka Evrolige 2009/10.
MVP Evroliga 2009/10.
Prva petorka Svetskog prvenstva 2010.
Najbolji evropski igrač 2010.

Slavko Bovan је рекао...

Meni je Teodosić vrlo prepoznatljiv, prepoznatljiv je i Dali, ali ovaj BAJAZIT mi ne liči na kana :)

Анониман је рекао...

Slažem se,Dragiša,samo eto,ja za njega nikad nisam čuo a nisam ga ni na Googleu mogao pronaći jer nije bilo ni imena ni prezimena...nisam čuo ni za Drinića jučer,ali je bilo ime i vidjelo se da je golman pa sam našao...
Dinko

Božo је рекао...

Dinko,nisam ja.Samo sam citirao nekog anonimusa .

Анониман је рекао...

😀
Dinko

Анониман је рекао...

A šta ja mogu,Slavko,kad ne pratim više košarku.
Da je bio Moka,Kića ili Praja,onda bih znao...
Dinko

Aljoša Vuković је рекао...

Teo je košarkaški fantast.