23 април 2024

14 коментара:

IlijaO је рекао...

Eh- malo tvrđi orah- ali, ne nerješiv! ( za znalce!)

VODILJE MI TALIJE ! ( vo diljem Italije )

Анониман је рекао...

Ovo se ne bih sjetio...probavao sam sa volovi duž Italije,na Italiji volovi...nije išlo
Dinko

Анониман је рекао...

Inače,Talija je jedna od muza...ali što su talije?
Dinko

Бранислав Никић је рекао...

Ovaj rebus je trebalo da uspori Iliju. Usporio ga jeste, ali je našao rešenje. Bravo majstore!
Da ne zaboravim, bravo i za Božu sa ovim odličnim setom rebusa.

Бранислав Никић је рекао...

talija - sreća koja prati nekog (Rečnik Matice srpske)

IlijaO је рекао...

Usporilo me je iz razloga što sam imao i postavku.....ISTOKA (6) ( ...i stoka). Kad se nisam mogao uklopiti , odoh drugim pravcem....

Анониман је рекао...

Hvala
Dinko

IlijaO је рекао...

I da ( skoro zaboravih!)- Bravo za majstora Božu! Užitak je uhvatiti se ukoštac s njegovim rebuskim manifetlucima...!

Анониман је рекао...

Ma pustio ga je nerješenog pa je otišao na Baha s osom...kao i ja, uostalom. Onda se vratio na njega kao i ja,al je on riješio za razliku od mene 🙂
Dinko

Анониман је рекао...

Božo je i meni otkriće, sjajan sastavljač.
Dinko

Božo је рекао...

Hvala na lepim rečima momci.

Анониман је рекао...

Vodilje mi SREĆE!?

Božo је рекао...

Uz Banetovu definiciju dodajem da postoje tri ženska mitološka lika sa imenom Talija.
....jedna od devet muza
....jedna od tri gracije
....jedna od 50 nimfi

Бранислав Никић је рекао...

Glasam za nimfe!!!