19 април 2024

9 коментара:

Aljoša Vuković је рекао...

Lude finese

Анониман је рекао...

Ne shvaćam,ovo je Luj de Fin,a otkud "ese"?
Vidim samo "e".
Dinko

Aljoša Vuković је рекао...

Zato šta ga se dikod vodi ki Luj de Fina, dikod ki Luj de Finesa. Imaš razne izvore za njegovo ime.

Бранислав Никић је рекао...

Kod nas je uvek bio Luj de Fines, mada sam video da ga neki skraćuju na Fin. Proverio sam na Google prevodiocu kako se izgovara i lepo se čuje Fines.

Анониман је рекао...

Al se čita Luj de Fin...ili se piše Luis de Fines.
Dinko

Анониман је рекао...

No dobro, shvatio sam,vi ga zovete Luj de Fines...nisam to znao,sad mi je jasno.
Da ne kompliciram. 🙂
Dinko

Анониман је рекао...

I ja sam pogriješio,piše se Louis de Funes. 🙂
Dinko

Анониман је рекао...

U pravu si,Bane,našao sam i ja,izgovara se Lui de Fines,bar prema ovom što sam našao. Ne znam zašto ga onda mi oduvijek zovemo Luj de Fin. 🤷

Бранислав Никић је рекао...

Verovatno je to pravilo u Francuskom jeziku, kao Cannes - Kan.