06 јануар 2024

НАЈРЕБУС ДЕЦЕМБРА

(ДРУГА ФАЗА)

 

У првој фази гласања учешће је узело 12 судија. У другу фазу иде 9 ребуса који су сакупили од 5 до 11 бодова. У другој фази гласања, судије ће  одабрати 5 ребуса за које сматрају да су најбољи и поделиће им бодове по систему 5, 4, 3, 2 и 1 бод. Судије у другој фази биће Мирослав Цветковић, Никола Петковски, Борис Назански, Драгиша Цетић, Ејуб Семић и Будимир Ћосовић. Уколико је неко од судија спречен, молим да ми на време јави, да бих нашао замену. Рок за гласање је среда10.01.2024. до 20,00 часова. Гласови се шаљу на мој мејл nikic.branislav@gmail.com











4 коментара:

Miroslav Cvetković је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Miroslav Cvetković је рекао...

U martu 2013. godine, na ovom blogu je objavljen moj rebus sa prikazanim rešenjem: GIROS MOS MERKA (Gir, osmosmerka).

Dinko Prašelj је рекао...

Baš mi je žao što u drugu fazu nije ušao rebus UZVIKIVANJE PAROLA,po meni je jedan od najboljih.

Бранислав Никић је рекао...

Znam za taj rebus, a i ja sam objavio jedan sa osmosmerkom: Kosmos merka Makijaveli (''K osmosmerkama!'' Kija veli).
Božina ''osmosmerka'' je u rešenju, a naše su u postavci, pa je prošla bez problema.