22 децембар 2023

8 коментара:

Анониман је рекао...

НАГАО СОБАР
(НАГА ОСОБА ,,Р")

Гоце Павлов

Бранислав Никић је рекао...

Тачно!

Dinko Prašelj је рекао...

Davno objavljeno,čini mi se u Kvizorami

Gojko је рекао...

Ne nađoh ga u bazi?

Dinko Prašelj је рекао...

Očito baza nije toliko potpuna,kad se eto ja odmah mogu sjetiti ono što u njoj ne piše...tek što sam ušao na ovaj blog kojeg mi je kolega Ćos preporučio baš zbog baze rebusa naletio sam na ovaj rebus kojega se čak ovako napamet sjećam,i čini mi se da je u Kvizorami na slici bila gola Charlize Theron...

Dejan Minić је рекао...

Gos'n Dinko, dobro nam došli.

Iako ovaj blog postoji par godina (dobro, od 2009.), nikad nije kasno da se pridružite ljubiteljima rebusa. Znamo da dobro sastavljate rebuse, znamo za neke vaše ranije veoma uspešne objavljene radove, tako da slobodno možete poslati kolegi Nikiću neke ideje koje imate. Pozdrav!

Dinko Prašelj је рекао...

Inače,meni osobno ni najmanje ne smeta kad netko objavi već objavljen rebus,pa tko bi to sve znao i pamtio,al eto desilo se da sam upućen na ovaj blog baš kako se to meni ne bi dogodilo a onda je ispalo da je prvi rebus na kojeg sam naletio ovdje već davno objavljen i da ga nema u bazi pa mi je to malo zabavno...g.Gojko,nemojte zamjeriti.🙂

Dinko Prašelj је рекао...

Hvala vam lijepo na dobrodošlici i komplimentima,gosp.Dejane,eto nisam do sad znao za ovaj blog iako sam s kolegom Nikićem u kontaktu na Facebooku.
Što možemo, događa se.
I vi ste meni, naravno, poznati od ranije,ima već dosta godina...a stvarno volim rebuse pa ima šanse da se ovdje češće vidimo.
Lijepi pozdrav i vama.