09 август 2023

5 коментара:

Aljoša Vuković је рекао...

Bane, odlične su ilustracije. Ko je autor?

Miroslav Cvetković је рекао...

http://freepik.com/
:)

Dragiša је рекао...

PRIČAM CURAMA O BALADAMA!

(pri čamcu rama, obala, dama)

Бранислав Никић је рекао...

Tačno!
Aljoša, bilo bi super da imam crtača koji bi ilustrovao rebuse, ali to se puno plaća. Ovako ja, kao i ostali koji ilustruju svoje rebuse, moramo sami da tražimo odgovarajuće slike po internetu. Naše autorstvo je ideja i veština uklapanja u celu ilustraciju uz pomoć nekog programa za rad sa grafikom.
Pomenute crteže sam našao na freepek.com, mnogo su mi se svideli, pa sam na osnovu njih smišljao rebuse i dodavao potrebne detalje.
Ova slika je dosta veća i samim tim lepša, ali sam morao da isečem sredinu da bi se čamac, ram(a), obala i dama bolje videli.

Aljoša Vuković је рекао...

Svaka čast na inventivnosti! 👌👏👏