05 јул 2023

9 коментара:

Aljoša Vuković је рекао...

Bach vara kantautora (Rabac, Hvar, akant, A, utor, A)

Aljoša Vuković је рекао...

Ali ovdje je, ako se ne varam, ra iz Rapca, višak?

IlijaO је рекао...

Ne varaš se, Aljoša!

Бранислав Никић је рекао...

Pa da, kakav previd! A ja prilikom pripreme proveravao i nisam ukapirao. Moraću nešto da preradim.

Gojko је рекао...

Ići na rebus bezrogvka:

BAČ,HVAR,AKANT a, UTOR a

Božo је рекао...

Može li na kraju "auto",pa da bude čisto bez slova.

Aljoša Vuković је рекао...

Bravo, Božo!

Aljoša Vuković је рекао...

Inače, zaboravio sam napisati, ovo je baš lijep rebus.

Бранислав Никић је рекао...

Video sam da može biti bezrogovka, ali je to slabo za bezrogovku, jer pored slika ima dva slova A, što čini rebus bezvrednim. Video sam i AUTO, ali je isti koren sa AUTOROM ili u ovom slučaju KANTAUTOROM.
Zato sam ga prepravio ovako, dobio sam ime poznate ličnosti koje se završava na H, uz svaki pojam na slici ima uravnoteženo po jedno dodatno slovo i na kraju malo realnije rešenje.