07 април 2023

12 коментара:

Svetlana је рекао...

Bravo za Peru koji je uspeo čak 4 puta da bude najbrži, Iliju Đ. koji je posle ležernog starta ubacio u petu brzinu i veliko BRAVO za sve vas ostale, koji ste se igrali, rešavali, šalili se, svesrdno pomagali drugima da dođu do rešenja kada ste zapeli. HVALA VAM SVIMA!

Takmičenje je proteklo baš onako kako sam se nadala. Imamo 10 različitih imena na tabeli, što bi se u poslednje vreme smatralo uspehom i za klasični format gde svako može da pošalje rešenja, a kamoli za ovaj, pomalo uvrnut način odvijanja takmičenja.

Svi smo se dobro zabavili, proveli smo nekoliko lepih sati sa rebusima družeći se, i to je najvažnije. :)

Slavko Bovan је рекао...

Čestitam Peri, a onda i ostalim osvajačima bodova.

Pero će se složiti, a vjerujem i ostali da je ovdje poredak bio najmanje bitan. Bitna je dobra zabava, a ovo JESTE bilo vrlo zabavno. Bravo za organizatora, a veliko BRAVO Svetlani.

Odlični rebusi!
Najmanje 4-5 "VRLOODLIČNIh" rebus! SVA RJEŠENJA vrlo smislena (nije bilo nategnutih konstrukcija), a postavka dobro sakrivena. Skidam kapu u znak poštovanja.

Č. Jelić је рекао...

Svetlana, moje čestitke! Ovo si odlično osmislila i provela!

Priznajem da sam prije početka bio pomalo skeptičan, ali sam se odmah navukao i jedva čekao svako novo kolo. Sad vidim da je sve prebrzo prošlo!

Format natjecanja je originalan i totalno drukčiji od dosadašnjih (možda bi ga mogla patentirati:)). Pokazala si se kao sjajna moderatorica, spontana i s puno stila. Znala si čak i kad nas trebaš otjerati na spavanje a da se ne pobunimo:).

Riječ-dvije i o radovima. Ovo što si nam servirala je na, za tvoje standarde, uobičajenoj, tj. zavidnoj razini. Puno je tu svježih pojmova (krajt, pučisti, podstaći unajmiti, noklice, eristi…) ili sintagmi (drešiti kesu, snivati san, rasni at…) na kakve u rebusima rijetko nailazimo. Najjače su me se dojmili rebusi s veračem, pučistima, stokom, reverom i eristima. Nisam previše grizao znajući da su tvoji rebusi uglavnom preteški, ali sam se sve vrijeme odlično zabavljao (ne žalim što je proizvodnja u mojoj "tvornici" na nekoliko dana potpuno stala).
Naravno, čestitke idu i Peri, bio je nenadmašan i neumoljiv! Čestitam i ostatku konkurencije!
Popriličan je broj nas koji smo se, s više ili manje uspjeha, hvatali u koštac s Cecinim glavolomkama. Vjerujem da je sudionika koji nisu ništa "naboli" te se nisu ni oglašavali bilo još i više.
Pozdrav svima!

Božo је рекао...

Pridružujem se čestitkama Svetlani na odrađenoj organizaciji,i odličnim i zanimljivim rebusima.Neke od postavki su nove i baš uspele.
I ja sam bio malo skeptičan pre početka,a mislio sam da će na kraju tabela imati dva ili možda samo tri imena,računajući tu na ove kolege koji i inače uglavnom prednjače na svim takmičenjima.Eto,nisam imao pravo i bilo je baš zanimljivo.
Čestitam svima,a i onim kojih nema na tabeli.Ja sam se slučajno sinoć upisao,a i da nisam morao bih biti zadovoljan posebnom vrstom naših druženja.
Predlažem da se u nekom sličnom druženju izbaci smanjivanje bodova nakon davanja postavke.Ako se neki rebus ne reši za 20-ak sati,znači da je baš težak i trebao bi dobiti 2 boda kao i onaj laganiji koji se reši za dva minuta.
Na vrhu tabele su očekivana imena.Pero,svaka čast.
Pozdrav.

Aljoša Vuković је рекао...

Evo, da me ne bi netko osudio da nisam bio zainteresiran, iskreno ću priznati da sam svaku večer bio na blogu, nadajući se da će biti nešto i za mene, ali rebusi su bili preteški. Govorim u svoje ime. Bani i Svetlani, kao domaćinu i autorici rebusa čestitam od sveg srca na trudu.

Анониман је рекао...

Evo i mene. Čestitke Banetu i posebno Svetlani na odlično zamišljenom natjecanju. Rebusi su bili baš onakvi kako treba za ovu skupinu rješavača, po meni treće kategorije. Druge kategorije su rebusi kakve nalazimo u našim enigmatskim magazinima. I naravno, ona prva su rebusi iz dnevnog tiska, slični onima sa sajta od Miroslava, koje mi "profići" riješimo čim ih pogledamo. Većina rebusa je riješena u ona prva dva sata, tako da je jedan sat pritvora vjerojatno dovoljan. Prekjučer kad sam bio u pritvoru riješena su sva tri. Jučer mi je bio veseli četvrtak, pa sam sve pratio na mobu. Da, i hvala svima na čestitkama meni. Ja sam ponosan na zmagu, ma što rekao Slavko. Da je pobjedio neko iz EKK, bio bi vatromet u Kikindi. Naravno, ovo je šala!!!
Pozdrav svima, posebno Svetlani!

Бранислав Никић је рекао...

Svetlana, jako mi je drago što je sve ispalo ovako lepo i bez ikakvih problema. Moram da kažem da je moje učešće u svemu bilo malo, imao sam tokom naših dogovora i nekih predloga za izmene (koji nisu prihvaćeni, što je na kraju ispalo dobro). Svetlana je sve svoje ideje do tančina razradila i veoma mi je drago što je sve ispalo super. Odziv takmičara je bio veći od očekivanog (pesimističnog). Svako veče smo svi iščekivali nove rebuse i nadali se da ćemo po neki i rešiti. Ja sam za nekoliko rebusa imao tačne pretpostavke, ali nisam uspevao da nađem ključne reči, pa sam zato osvojio samo jedan poen. Rebusi su bili sjajni, originalni i teški za rešavanje, što se moglo i očekivati. Nadam se da ćemo posle ovog uspešnog takmičenja i dogodine rešavati Svetlanine glavolomke u ovom istom formatu na mom blogu.

Sinoć sam u 22,00 bio na pab kvizu u kafiću KB i to po prvi put. Komšija koji me se seća sa kviza Slagalica (1995.) pozvao me da mu budem par, jer je njegov kum bio sprečen. U svom prvom nastupu doprineo sam našoj pobedi, pa mi je to posebno ulepšalo veče.

Dragiša је рекао...

Čestitam Peri na pobjedi! Na novom takmičenju ubacio se iznenada i obezbijedio pobjedu malo prije samog kraja. Čestitam i cimeru Iliji Đ., koji je opravdao očekivanja bukmejkera, onda Slavku, koji je za onih pet slobodnih minuta koliko je imao stigao do trećeg mjesta, a onda i svim ostalim učesnicima koji su se upisali na tabeli.
Naravno, ogromne čestitke idu Svetlani, koja je osmislila i uz Banetovu "malu" pomoć realizovala ovo zanimljivo takmičenje. Pošto pišem malo kasnije mogu reći samo da se slažem sa svim ocjenama prethodnika, odlično moderiranje, zabava, zezanje, ... Složio bih se i sa sat vremena kraćim pritvorom, dobili bi malo na tempu. Negdje se može i platiti sloboda, pa možda i mi odredimo neku cijenu (bod ili dva)!
Još jednom, sve čestitke svima!
Pozdrav!

Aljoša Vuković је рекао...

Ispričavam se. Zaboravio sam čestitati sudionicima. Čestitam prije svega Peri, a zatim ostalima.

Č. Jelić је рекао...

Pero se ponovno nije potpisao. To je za momentalnu diskvalifikaciju uz oduzimanje svih bodova😉

Svetlana је рекао...

To sam i ja pomislila - evo opet nema potpisa. :)))

Hvala vam svima na lepim rečima. :)
Vidim da vam je najviše smetalo onih dva sata zabrane. Svrha toga je bila da se da dovoljno vremena svima ostalima da na miru pokušaju da reše poneki rebus. Suština takmičenja je bila da mogu da se zabave svi: i oni koji su večito na vrhu tabele, i oni koji su obično nešto niže, a i oni koji nisu toliko vični rešavanju, makar samo čitanjem komentara. Pošto sam imala uvid u statistiku poseta, videla sam da je bilo i jako mnogo kibicera koji su se pretpostavljam, takođe dobro zabavljali, bez obzira što se nisu oglašavali.

Iako vam se čini da su svi rebusi brzo rešeni, nije baš tako. 7 rebusa je bilo rešeno do 21:00, 2 rebusa u vremenu od 21:00 do 22:00, a u dva slučaja su zatvorenici dočekali 22:00 da upišu rešenje, 3 su rešena posle 22:00, a 4 tek sledećeg dana. Ovo je u velikoj meri zavisilo i od toga kada sam počela da pomažem. Da uopšte nisam, bilo bi mnogo više nerešenih i onih za koje bi trebala fraza.

Prvobitna ideja mi je bila da vas ostavim da se mučite bez ikakve pomoći sa moje strane, ali sam odustala od toga kada sam videla da bi to zahtevalo moje skoro celodnevno angažovanje. Tako da, ako iko ikada zaželi da organizuje nešto slično, samo napred, slobodno menjajte pravila po svojoj želji, ovo je bio samo eksperiment za kojeg se može reći da je prilično dobro uspeo. :)

Slavko Bovan је рекао...

Pero, samokritički potvrđujem da bi bilo vatrometa i u Kikindi i u široj okolini da je kojim slučajem laskavu titulu šampiona osvojio neko od članova EKK.