25 фебруар 2021

6 коментара:

IlijaO је рекао...

PREMETALJKA ( pet mljekara )

Luka је рекао...

Odgovor je točan, a radovi su objavljeni kao premetaljke u Vjesnikovom Kvizu, a ja sam to pretvorio u ANAREBUS radi "paketa" s ostala dva "zagonetna" rješenja.

PREMETALJKA = PET MLJEKARA (N.PETKOVSKI=NIKOLA PETKOVSKI) (VJESNIKOV KVIZ 82, 08.04.1975.)
PREMETALJKA = PET MLJEKARA (ZDENKO HAN) (VJESNIKOV KVIZ 131, 23.02.1977.)

Ovo je podatak iz Knežević-Savićeve arhive, dok je kod mene zapisano da je autor iz 1975. godine Gojko. Valjda ćemo saznati točno autorstvo, pa će blogogazda nadam se radi vjerodostojnosti podatka ispraviti, ako bude potrebno.

N. Petkovski је рекао...

Tačno je da sam ja autor ove premetaljke - PET MLJEKARA. Nemam podatak kada je to objavljeno, jer ne vodim evidenciju. Tačno je i to da je kasnije istu premetaljku objavio i Zdenko Han (verovatno redakcija "Kviza" nije vodila evidenciju da je ta premetaljka već objavljena, a verovatno ni sam Zdenko Han). Mislim da mogu sa sigurnošću da kažem da osim nas dvojice niko drugi nije objavio ovu istu premetaljku, jer sam redovno kupovao "Kviz" i to bi sigurno video.

Pozdrav,
NIkola Petkovski

Luka је рекао...

Ispričavam se nikoli na prvotnoj omašci!

N. Petkovski је рекао...

Ispričaj se i za malo "n". :):):)

Luka је рекао...

Pisao na mobaču ... :)