28 децембар 2020

6 коментара:

Bud је рекао...

Lenji novinari
(Lenjinovi nari)

Бранислав Никић је рекао...

Da!

Milan S. је рекао...

Zanimljiva koincidencija. Juće sam razmišljao o rebusu koji uopšte nije loš, ali traži potvrdu reči NARI. Nisam uspeo da je nađem pa sam našao alternataivno (lošije) rešenje. Da li smo sigurni da NARI postoje? HJP kaže "narovi" a RMS se ne izjašnjava.

Slavko Bovan је рекао...

LENJI NOVINAR IGRA NATI (Lenjinovi nar i granati). Slika ista, samo dodati još jedan nar :)

Č. Jelić је рекао...

Rekao bih da su NARI klasičan enigmatizam. U križaljkama se uglavnom opisuju kao kraća množina riječi "narovi". Poznat je i Krakerov rebus "Na rivi se Kate drala". Bez obzira na to, i ja sam tražio potvrdu za naše "nare". Koliko se sjećam, dobio sam "šipak".

Milan S. је рекао...

Ha-ha, hvala na odgovoru!