26 јун 2020

11 коментара:

Бранислав Никић је рекао...

Izvinjavam se što kasnim, ali mi je stari kompjuter malo zatajio, pa nisam uspeo da prebacim tabelu onako kako izgleda u Ekselu. Kao što vidite, učestvovalo je samo 10 takmičara, ali to ne umanjuje odličan rezultat Ilije Đurkovića koji je već u prvom krugu rešio tačno sve rebuse. Čestitam!
Slavko je takođe bio efikasan i poslao sva rešenja na vreme (brži je bio samo Dragiša Cetić), ali je kod rebusa broj 14 malo kiksnuo i zato izgubio prvo mesto. Ispravio se u drugom krugu, ali je zato ostao bez 5,5 poena. Sve rebuse rešili su još Ilija Ozdanovac, Svetlana Jorgaćijević i Andon Koloski, a Snežanu Sečujski zbunila je samo Jelena Karleuša.

Hvala svima na učešću i uloženom trudu, i pozdrav do nekog sledećeg takmičenja!

Slavko Bovan је рекао...

Bravo za IlijuĐ.

I ja sam imao 20 komada u prvoj fazi, ali, avaj, upisah pogrešno (totalno pogrešno).

Bravo i za IlijuO. Zaista, ne mora uvijek da pobjedi :)

Ostalim učesnicima pozdrav.

Neučesnicima UAAAA! (Nemoj da se neki od neučesnika usudi da komentariše rebuse!).

Бранислав Никић је рекао...

Hvala, naravno, i Luki na tradicionalnoj saradnji u sastavljanju i pripremi rebusa, što ćemo nastaviti i narednih godina dokle god nas pamet bude držala.

ILIJA OZDANOVAC је рекао...

Čestitke imenjaku- majstor je uvijek majstor, Slavku je oprošteno- još uvijek ga drži ono dedinje, a ja - ja sam bio uvjeren ...da ne mogu bolje!

Svetlana је рекао...

Čestitam Iliji na pobedi, nisam ni sumnjala da će sve rešiti u prvoj fazi. :)
Slavko, više sreće i pažnje sledeći put. :) Naravno, čestitke i tebi i drugom Iliji.

Banetu i Luki hvala na organizaciji takmičenja, dobro sam se zabavila. Nije ni ispalo tako strašno kako sam se bojala, s obzirom da se sve vrtelo oko raznih ličnosti. :D

Pohvaliću se da sam pored onih, svakako dobro poznatih osoba, odmah prepoznala Maradonu i Alku Vuicu (zahvaljujći jednom svom rebusu gde sam baš ovu sliku predstavila), ali zato su mi ostali fudbaleri odneli mnoooogo vremena dok sam ih pronašla ko su. :) Najviše problema su mi zadali Ari Lenoks, Kris Prat i onaj lik pored Maradone (već sam zaboravila kako se zove :D), pošto njih čak ni Gugl slike nisu htele da izbace, a nikad nisam čula za njih. Sve u svemu zadovoljna sam rezultatom. 17 sam rešila u 1. fazi, ostala tri u drugoj, jedino mi je žao zbog Pulicerove nagrade - slova sam imala, ali ne i vremena da rešim anagram.

Da li još nekom nije radio Gmail negde pre osam sati? Na poslednja tri takmičenja me stalno prati neki baksuzluk. Dosada sam morala da prekinem takmičenje zbog grmljavine, da kasnim sat vremena zbog nemanja interneta, a danas nije hteo da mi radi Gmail, pa sam brže-bolje morala da "selim" rešenja na Ptt-ov mejl.

Luka је рекао...

Čestitke svima na učešću, a posebno pobjedniku i ostalima koji su riješili sve rebuse.
Zahvaljujem blogogazdi na pozivu, i usprkos poslovnim i obiteljskim obvezama, pokušao sam sastaviti set raznovrsnih uradaka. Vjerujem da ste uživali u rješavanju, te se nadam da sam opravdao ukazano mi povjerenje.
Do sljedećeg on line druženja, pozdrav iz Splita, i čuvajte se korone.

Бранислав Никић је рекао...

Ja nisam imao problema sa Gmail-om, ali sam ih imao pre mesec dana, kada sam stalno dobijao poruke da mi je mejl boks pun (15 GB). Pobrisao sam sve poruke pre 2020.-e i opet isti problem, kao da nisam ništa brisao. Onda sam obrisao sve pposlate poruke, pa sve obrisane i opet ništa. Mnogo sam vremena potrošio dok nisam našao kako da ispraznim korpu za otpatke i na kraju sam ipak oslobodio disk. Možda je to, Svetlana, i kod tebe problem.

Milan Sečujski је рекао...

Pozdrav starim drugarima enigmatama:)
Poslali smo resenja sa mog gmaila, ali nek se zna da je i Milan ucestvovao u resavanju!
I zakasnili smo sa ukljucenjem, poceli smo resavanje tacno u 19h...
Pohvale za autore rebusa,baš smo se lepo zabavili muž i ja:)
Sneža

Svetlana је рекао...

Nije to, Bane. U šest sati sam ga otvorila, napravila novi mejl, upisala subject, pozdravnu poruku i onda sam samo unosila rešenja rebusa, kako sam koji odgonetnula. Onda nešto pre osam sam kliknula na Send. Pojavio mi se onaj kružić koji se okreće na Firefox-u - znak da pretraživač pokušava da kontaktira gmail. Uvek je tako, samo što sad nikako nije htelo da prestane da se vrti, a nije mi ni davalo nikakvu poruku da ne može da pristupi. Zaustavila sam ga sa Stop i pokušala još nekoliko puta iznova da pošaljem, ali uvek sa istim rezultatom. Pokušala sam da napravim drugi mejl, ali nije hteo ni kontakte da mi otvori.

Onda sam pokušala da otvorim neku drugu web stranicu i to se odmah otvorilo, tako da nije internet veza bila u pitanju. Kada sam pokušala ponovo u pola deset da pošaljem nešto sa gmail-a, radilo je bez problema, bez da sam išta dirala. Inače, od dozvoljenih 15 GB, iskorišćeno mi je 4 MB, tako da sam još jako daleko od dozvoljene kvote. :)

Hajde, Slavko, organizuj i ti neko takmičenje, da vidim šta će kod tebe da me strefi, pošto sam do sada imala probleme kod Jovana, Zorana i sad kod Baneta. :D

Nedjeljko Nedić је рекао...

Pobijedio bih sigurno da nije ovih osmero ispred mene. Imao sam riješen još jedan rebus (SIT RAMPI), ali ne znam što to znači.

Čestitam najboljima, svim sudionicima i organizatorima.

Бранислав Никић је рекао...

Zasitio se čovek rampi, barikada, to je ideja, jedino što se ne zna ko je to izjavio. Možda je to Si Đinping rekao Trampu?