15 април 2020

РАДОМИР МИЋУНОВИЋ (1940-2020)

Преминуо је наш драги колега енигмата, књижевник, новинар, афористичар Радомир Мићуновић Мићун. Са њим сам се упознао пре 20-ак година у време када смо објављивали енигматски лист ''Квиз Браничево''. Он ме је позвао телефоном и похвалио за садржај листа, те предложио да ми пошаље своје ребусе које сам ја великодушно прихватио, илустровао и објавио. касније смо се и лично упознали на неком од скупова енигмата. Разговори с њим су увек били пријатни и занимљиви, знао је увек да да неки мудар савет, а никад никога није критиковао, или рекао било какву ружну реч. Када су у Енигматском Савезу биле жучне расправе, он се јављао за реч и мирним и духовитим стилом изражавања покушавао да смири ''зараћене стране''. 
Остаће ми у сећању као мудар, смирен и духовит човек. Мићуне, нека ти је вечна слава!






8 коментара:

Бранислав Никић је рекао...

Ово су неки од Мићунових ребуса које сам објавио у октобру 2010. Можете, ако желите, да упишете решења, а ја ћу уписати она које не успете решити.

Анониман је рекао...


Нека решења:

689. - ПАРК АШИКА (пар кашика)
690. -
691. -
692. - УЗЕЛИ СУ КРАМП ОНИ (уз елису крампони)
693. - ПО РАСТАНКУ СУЗЕ (пораста "Н", "КУ", "С" уз "Е")

Влашар

IlijaO је рекао...

1. PARK AŠIKA ( par kašika )
2. OBED RUKAMA ( o bedru kama )
4. UZELI SU KRAMP ONI ( uz elisu kramponi )
5. NA RASTANKU SUZE ( narasta N, ku, S uz E )

Бранислав Никић је рекао...

Ilijina rešenja su sva tačna, a Vlada je pogrešio kod 5., nije PO nego NA.
Zapovedni rebus je, po mom mišljenju, najbolji objavljeni zapovedni rebus.

Dejan Minić је рекао...

OLJU ŠTIPAJ, EDI! (oljušti pa jedi)

Dejan Minić је рекао...

Inače, upravo sam video na internetu da je danas svetski dan banane.

Бранислав Никић је рекао...

Da - OLJU ŠTIPAJ EDI! (oljušti pa jedi!). Dodatni kvalitet ovog zapovednog rebusa je i to što je rešenje, takođe, zapovedna rečenica.

Анониман је рекао...



МОНОРИМНА МОЛБА

Кад већ јеси РИМОДАР,
зчини ми једну ствар:
позајми ми, на трен бар,
свој поетски бујни дар.

Повратио си ми енигматско самопоуздање. Хвала и слава ти!