19 јун 2019


6 коментара:

Dusan је рекао...

Na staroj cesti!

Бранислав Никић је рекао...

Da!

Анониман је рекао...

S početkom NA STAROJ C.... u "Feniksu" je dosad objavljeno pet rebusa od različitih autora. S ESTIma je u 304. broju (prije 13 godina) objavljen od Željka Svibena. Pozdrav, Pero

Анониман је рекао...

...što j EST , j EST ... Tonći

Бранислав Никић је рекао...

Znao sam samo za Ilijin: NA STAROJ CURI MUSLINI, a Este u bazi rebusa nisam našao. Zato bi bilo odlično kada bi mi neko poslao svoju evidenciju rebusa objavljenih u Hrvatskim časopisima, pa bi ova baza bila mnogo više upotrebljiva. Inače, u bazi ima rebusa iz Hrvatskih časopisa, ali mali broj, uglavnom ih je Ilija Đurković vadio iz brojeva koji su mu stizali poštom, a ja sam ih ubacivao u bazu kada ih negde nađem ili kada mi stignu poštom. Na nedavnoj proslavi u Zagrebu, Filip Karačić mi je obećao da će on popisivati rebuse iz svih časopisa koje prati.

Tonci M је рекао...

My bad, nisam znao za navedene primjere.
Baza bi sigurno pomogla :)