08 април 2019

NAJREBUS MARTA

    Još jedno glasanje sa neizvesnim krajem. Nakon prve faze glasanja dva rebusa su se malo izdvojila po broju poena, ali su u drugoj fazi tri rebusa vodila ljutu bitku za prvo mesto. Na kraju je sa 25 poena, 3 više od drugoplasiranog,  pobedio rebus Čedomira Jelića sa rešenjem: ERE MI TUKU ĆERKU (eremit u kućerku). Vrlo realistična postavka, sa pojmovima koji nisu do sada korišćeni i sjajna ilustracija bili su presudni za dobijanje najvećeg broja poena. Bravo Čedomire za sjajan rebus i treću pobedu zaredom.




4 коментара:

Tonci M је рекао...

Evo kako sam ja pročitao Banetov sažetak: U žestokom obračunu između Čedomira Jelića, Čedomira Jelića i Čedomira Jelića, u prvoj se fazi izdvojio Čedomir Jelić, pri čemu mu je Čedomir Jelić puhao za vratom, i iako se glasovima dvojice članova žirija Čedomir Jelić uspio približiti vodećem dvojcu, Čedomir Jelić ipak nije dopustio iznenađenje te je u završnici odnio treću uzastopnu pobjedu.
Ostatak svijeta kao i ostatak svemira na izboru za Miss Universe :)

Nedjeljko Nedić је рекао...

Čedini su rebusi zbilja odlični, ali moj glas ovoga bi puta otišao rebusu na 5. mjestu jer je njegova odgonetka stvarna, odnosno to je rečenica iz nekoga filma (čini mi se). Efektan je i jednostavan.

Svetlana је рекао...

Tonči, :)))

Vidim ja da ćemo na kraju godine svi zajednički moći glasati koji je od 12 Čedinih rebusa najbolji. :D. Bravo, Čedo!

oaktreeB је рекао...

Čestitke Čedomiru na sjajnom radu.
Ja sam ranije na svom blogu imao ODE ĆALE VUKUĆI ZA RUKU ĆERKU (odeća, lev u kući, zar u kućerku), tako da je ovaj drugi pojam već jednom korišćen, ali je u ovoj verziji ispao efektniji.