22 август 2018


6 коментара:

Dusan је рекао...

МАЛИ НАНО ЖЕЛИ ПСА!

Dragiša је рекао...

NENO!

Бранислав Никић је рекао...

Tačno!

Анониман је рекао...

Interesantan je ovaj rebus, a u Feniksu dvaput objavljen. Prvo sam ga lansirao ja u 24. broju krajem 1995. Poslije smo ga objavili u 245. broju sredinom 2004. u antologiji Čedomira Jelića koji je on vjerojatno negdje objavio i ranije od mene. Od elipse svi dođu na sličnu ideju! Pozdrav, Pero

Анониман је рекао...

Mister Pero u to doba sam i ja radio za Feniks ...sve sam zaboravio jer ja ne evidentiram uratke ...možda bi bilo interesantno neke ponovo vidjeti ....Tonći

Бранислав Никић је рекао...

Pretpostavljao sam da je neko već došao na tu ideju, ali u našoj bazi ga nema pa sam ga objavio. Kada bi dobio bilo kakav spisak rebusa objavljenih u hrvatskim časopisima, odmah bi to ubacio u bazu. Doduše, postoji u toj bazi dosta rebusa iz hrvatskih listova koje je uglavnom ubacivao Ilija Đurković i to iz časopisa koje je nabavljao od kolega.